خبرهای داغ:
سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران روز سه شنبه از پشت صحنه ساخت فیلم مدافعان شهر در گیلانغرب بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۹۵۷۸۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، در جریان این بازدید، سردار سرتیپ پاسدار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران و سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همراهی کردند.
کار فیلمبرداری از صحنه های این فیلم سینمایی در مناطق نفت شهر، سومار، قصرشیرین و گیلانغرب از خرداد ماه امسال با مشارکت بیش از 100 بازیگر مجرب کشور و بازیگرانی از استان کرمانشاه و حدود سه هزار تن از مردم شهر گیلانغرب آغاز شد.
این فیلم سینمایی به کارگردانی محمدحسن عموری هم اکنون در محدوده شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین در حال فیلمبرداری و تصویربرداری است که مقاومت مردم گیلانغرب در سال های دفاع مقدس به تصویر کشیده می شود.
نیروی زمینی سپاه در ساخت این فیلم سینمایی با در اختیار گذاشتن تجهیزات نظامی شامل تجهیزات و ادوات و بالگرد، حمایت لازم را به عمل آورده است.
نویسنده و کارگردان فیلم مدافعان شهر گیلانغرب، در حاشیه بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور امروز در صدر هیاتی از تصویربرداری صحنه های آخر این فیلم بازدید کرد.
محمدحسن عموری، با بیان اینکه سردار سرتیپ پاسدار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هنرمندانی که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند، دیدار کرد، اظهار داشت: مشابه ساخت این فیلم را در خرمشهر برای به تصویر کشیدن مقاومت مردمی در سایر استان های درگیر با جنگ، ادامه می دهیم.
وی گفت: در این فیلم 120 دقیقه ای که 95 درصد پیشرفت دارد و مراحل پایانی را می گذراند، بازیگران سرشناسی از جمله جعفر دهقان، کاوه خداشناس، مینا نوروزی فر و ساقی زینتی ایفای نقش می کنند.
وی ادامه داد: در فیلم مدافعان شهر گیلانغرب، حمله رژیم بعثی عراق در چهارم مهر 59 و مواجه شدن با مقاومت نیروهای مردمی که باعث عقب نشینی دشمن شد، به تصویر کشیده می شود.
ارسال نظرات