خبرهای داغ:
آیت الله صافی‌گلپایگانی گفت: طلاب و روحانیون باید به گونه ای عمل کنند که سبب خشنودی امام زمان (عج) شوند و در برابر دشمنان با قدرت ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۰۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
طلاب و روحانیون‌ در برابر دشمنان با قدرت ایستادگی کنند‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله صافی گلپایگانی در نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه که در دفتر معظم له برگزارشد، اظهار داشت: در این اوضاع، مسئولیت‌های بزرگی بر عهده طلاب و روحانیون است و باید به رسالت خود عمل کنند.

وی با اشاره به ارزش وجایگاه حوزه‌های علمیه افزود: علم و عمل و رسیدن به مقامات اهل بیت (ع) از دیگر افتخارات حوزه‌های علمیه است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خدمات و فعالیت در حوزه‌های علمیه اسباب خرسندی را فراهم کرده است، گفت: با توجه به سیره علمای گذشته و تاریخ کهن حوزه‌های علمیه باید قدر آن را بدانیم و همه از باب افتخار آن را درک کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر وظیفه سنگین طلاب و روحانیون تصریح کرد: شرایط امروز و اوضاع عصر کنونی تکلیف را برای حوزه و روحانیت سنگین کرده است.

آیت الله صافی گلپایگانی خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون باید به گونه‌ای عمل کنند که سبب خشنودی امام زمان (عج) شوند و در برابر دشمنان با قدرت ایستادگی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها