خبرهای داغ:
کارشناس هواشناسی استان قم از بارانی شدن هوای قم در اوایل هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۰۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
هوای قم اوایل هفته آینده بارانی می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرتضی صبوری اظهار داشت: امروز هوای قم صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: جهت وزش باد امروز شرقی و سرعت وزش باد به ۳۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، همچنین حداقل دمای هوا منهای پنج درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۱ درجه است.

کارشناس هواشناسی قم بیان کرد: در روز پنجشنبه هوای این استان کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش موقت ابر و وزش باد خواهد بود.

وی اضافه کرد: جهت وزش باد در روز پنج‌شنبه شرقی و سرعت وزش باد به حداکثر ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، همچنین حداکثر دمای هوا ۱۲ درجه و حداقل دمای هوا منهای ۶ درجه می‌شود.

صبوری با بیان اینکه در روز جمعه هوای قم قسمتی تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، افزود: جهت وزش باد در این روز شرقی، و سرعت وزش باد به حداکثر ۳۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، همچنین حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه و حداقل دمای هوا نیز منهای سه درجه خواهد بود.

وی بیان کرد: از بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، بارش برف و باران در کشور آغاز خواهد شد که امیدواریم اواخر روز شنبه و یکشنبه گستره آن به استان قم نیز برسد.

وی در خصوص میزان بارش باران روز گذشته در قم افزود: میزان بارش باران در شهر قم چهار دهم میلی متر، کهک ۲ و ۶ دهم میلی متر، جمکران یک و چهار دهم میلی متر و سلفچگان ۲ و ۶ دهم میلی متر بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها