استادیار بسیج کارگری استان کردستان گفت:مردم در فتنه 88 خوب تشخیص دادند که این فتنه دعوای چپ و راست نیست بلکه در حد یک برندازی و کودتای از پیش تعیین شده سیاسی است که ده ها کشور اروپایی،منافقین،سلطنت طلبها در آن دخیل بودند.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۰۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام سید محمد سادات استادیار بسیج کارگری استان ظهر امروز در جشنواره شجره طیبه صالحین پایگاه ها و حوزه های بسیج کارگری استان در سنندج ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول اظهار داشت: بصیرت سیاسی و اقتصادی لازمه امروز جهان اسلام است.

وی با اشاره به وضعیت امروز جهان اسلام در کشورهای سوریه، عراق و.. افزود: موج بیداری در کشورهای اسلامی و جهان امروز متاثر از انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب است.

وی در ادامه به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: مردم خوب تشخیص دادند که این فتنه دعوای چپ و راست نیست بلکه در حد یک برندازی و کودتای از پیش تعیین شده سیاسی است که ده ها کشور اروپایی،منافقین،سلطنت طلبها در آن دخیل بودند.

وی افزود: حضور به هنگام مردم و هوشیاری رهبر معظم انقلاب همراه با بصیرت سیاسی به اوضاع مردم را پیروز این عرصه کرد و فتنه با حماسه 9 دی نابود شد.

حجت الاسلام سادات؛ بصیرت سیاسی و آگاهی به اوضاع و احوال و اقدام به موقع را لازمه کشور دانست و افزود: در کنار این بصیرت اقتصادی نیز لازم است.

وی بااشاره به اهمیت بصیرت اقتصادی گفت: این مهم در سخنان مقام معظم رهبری و شعارهای سال با رنگ و بوی اقتصادی حاکی از اهمیت آن است و در دنیای امروز کشوری می تواند در عرصه دیپلماتیک و سیاسی موفق باشد که در عرصه اقتصاد نیز قدرتمند ظاهر شود.

وی راه موفقیت در عرصه اقتصاد را اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: این امر با مفت خوری،تن پروری و تنبلی جور در نمی آید بلکه وجدان کاری،کار انقلابی همت و پشتکار، دوری از تجمل گرایی و اسراف از مولفه های اقتصاد مقاومتی است.

استادیار بسیج کارگری استان بیان داشت: دشمن امروزه به هجمه فرهنگی دلخوش کرده است و سلاح فساد برنده تر از سلاح نظامی است.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب امروزه فرهنگ کشور را هدف قرار داده اند و خودشان بارها این موضوع را به صراحت اعلام کرده اند که قصد نابودی خانواده ها و ارزش ها را دارند و کانون خانواده ها بویژه زنان و مادران کشور به عنوان تربیت کننده آینده سازان کشور را در نوک هجمه فرهنگی خود قرار داده اند.

حجت الاسلام سادات در ادامه گفت: مردم ایران اسلامی و بسیجیان ما باید با بصیرت فرهنگی در مقابل توطئه های دشمنان آگاه باشند و با بصیرت و ولایت مداری این نقشه های شوم را خنثی سازند.

وی در پایان گفت: انشاءالله ما نیز بتوانیم در سایه سار ولایت پاسدار ارزش های انقلاب که حاصل مجاهدتهای ایثارگران و خون شهدا است، باشیم.

ارسال نظرات