جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج

فتنه 88 از نوع جنگ فرهنگی بود/ نام فتنه خوشایند برخی ها نیست

بهزادی با اشاره به فتنه 88 گفت: نامیدن نام فتنه بر این حادثه عظیم خوشایند برخی ها نیست اما آیا می شود بر این حادثه که در آن اعتقادات و باورها که خون ها به پای آن ریخته شده است و خیانت به نظام جمهوری اسلامی را نامی جز خیانت برآن گذاشت.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۱۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ رمضان بهزادی در جشنواره شجره طیبه صالحین پایگاه ها و حوزه های بسیج کارگری که ظهر امروز در محل سازمان تامین اجتماعی کردستان در سنندج برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و اشاره به موضوع وحدت اظهار داشت: امروزه هرآن چه در نظام جمهوری اسلامی به عنوان منادی وحدت حاصل شده است از دستاوردها،موفقیت ها و انسجام،عظمت و قدرت همگی مرهون وحدت است که دشمنان را یارای مقابله با آن نیست.

وی افزود: وحدت در تمامی عناصر نظام جمهوری اسلامی از مردم گرفته تا نیروهای مسلح به صورت یکپارچه وجود دارد و منادی این وحدت نیز رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان کردستان فرمودند هرآن کس که ندای تفرقه سردهد چه شیعه و چه سنی آنها مزدور دشمن هستند.

وی گفت:کشورهای استعمارگر با سیاست تفرقه اندار و حکومت کن،قصد آشوب در منطقه و کشتار مسلمانان و تفرقه را دارند و در حالی که خود موجب عقب افتادگی و عامل تهدید مسلمین هستند ایران اسلامی را که به دنبال وحدت در منطقه و همانند پتکی بر سر استعمارگران در راه رسیدن به تفرقه است را متهم می سازند زیرا نظام اسلامی را مانع از رسیدن به اهداف شوم خود می دانند.

بهزادی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان منادی وحدت در مقابله با این همه توطئه ایستادگی کرده و وحدت قابل قبولی را در منطقه ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: لباس بسیجی از آغازین روزهای انقلاب برتن بسیجیان در راه حفظ وحدت جامعه اسلامی و ارزش های اسلامی و کمک به مسلمین عالم بوده است و بسیجیان مخلصانه این لباس را به عنوان کفن خود انتخاب نموده اند.

وی افزود: بسیجیان در تمام عرصه های و شرایط سخت و حساس در نظام مقدس جمهورس اسلامی از روزهای انقلاب تا جنگ تحمیلی و سپس توطئه و غائله های قومی و مذهبی در مناطق مختلف کشور همواره خنثی کننده این نقشه های شوم بوده اند و امروز نیز در عرصه هجمه فرهنگی اقتصادی و سیاسی و هرجایی که نیاز باشد در کنار مولا و مقتوای خویش حضور دارند.

بهزادی گفت: زمانی دشمن از مرزهای خاکی با سلاح ها و اداوت جنگی خود حمله میکرد و اما امروزه فضای جنگ فرق کرده است جنگ مرز نمی شناسد و در خانه ها و با گوشی لب تاب و پشت بام خانه ها و در فکر،ذهن جوانان است و و امروز جنگ؛جنگ فرهنگی،سیاسی و اقتصادی است.

وی راه حل مبارزه و مقابله با این توطئه ها را بصیرت عنوان کرد و افزود: بسیجیان که در حفظ و حراست از ارزش های اسلام و انقلاب پیشتاز هستند در این عرصه نیز مقدم هستند.

وی در ادامه گفت: این ایام سالگرد حادثه عظیم فتنه 88 است برنامه ای از پیش تعیین شده و از نوع جنگ فرهنگی.

دشمنان با تفکر جنگ فرهنگی فتنه 88را به پا کردند

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج گفت: در طول سی و هفت سال از عمر بابرکت انقلاب هر سال در مجموع انتخابات مردمی برگزار شده است و ایران اسلامی مردمی ترین نظام است و این انتخابات همواره تمرین و آزمون مردم سالاری دینی بوده است.

وی بیان داشت: دشمنان فتنه 88 را بر علیه نظام اسلامی را بعد از آن انتخابات عظیم و حضور حداکثری مردم با تفکر جنگ فرهنگی به راه انداختند.

وی گفت: نامیدن نام فتنه بر این حادثه عظیم خوشایند برخی ها نیست اما آیا می شود بر این حادثه که در آن اعتقادات و باورها که خون ها به پای آن ریخته شده است و خیانت به نظام جمهوری اسلامی را نامی جز خیانت برآن گذاشت.

وی عنوان کرد: فتنه که در روایات نیز به آن اشاره شده است و از صدر اسلام تاکنون نیز وجود داشته غبارآلود کردن فضا است که تشخیص حق و باطل مشکل شود.

به گفته وی هدف دشمنان از راه انداختن این غائله سه هدف براندازی نظام؛ از بین بردن هویت دینی و ارزش های اسلامی ، فشار و تغییر رفتار مسئولین نظام است.

وی بیان کرد: کسانی که سرباز نظام هستند نباید از اینکه بر این حادثه نام فتنه گذاشته شود، آشفته شوند.

وی به فراهم ساختن برخی مقدمات فتنه اشاره کرد و گفت: نفوذ برخی عناصر وابسته در داخل، فعال سازی رسانه های غربی و داخلی، القای تقلب و فرمایشی بودن انتخابات، دامن زدن به دو قطبی بودن جامعه و حمایت از جریان های فتنه گر داخلی را از جمله این آماده سازی ها عنوان کرد.

بهزادی خاطر نشان کرد: همه مردم گوش به فرمان رهبری در 9 دی ماه همه توطئه ها ونقشه های را نقش برآب کرد و مهار فتنه با حضور آگاهانه مردم درس بزرگی به دشمنانی بود که چشم طمع به کشور دوخته بودند.

وی گفت: حضور اگاهانه و با بصیرت مردم ولایت مدار و بسیجیان در حماسه 9 دی فتنه را خنثی ساخت و امروز از کسانی که در پی فراموشی این حادثه عظیم که تکه تاریخی کشور هستند، نمی گذریم و نخواهیم گذاشت این فتنه به فراموشی سپرده شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پایگا های بسیج در تمام مجموعه های و ادارات استان اشاره کرد و گفت: پایگاه های بسیج باید حامی مستضعفین و مروج فرهنگ بسیجی باشد.

وی بیان داشت: حلقه های صالحین بزرگترین مجموعه تربیتی در بسیج و در نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف تربیت انسان های آزموده و پا دررکاب در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بهزادی در پایان گفت: برگزاری چنین برنامه های با هدف حرکت کردن به سمت و سو پرکردن خلاء هایی که ممکن است وجود داشته باشد که دشمنان از این زمینه سوء استفاده نکنند.

 
ارسال نظرات