خبرهای داغ:
امام جمعه سنقروکلیایی:

آموزش و پرورش در عرصه مبارزه با هجمه‌های فرهنگی دشمنان رسالت سنگینی دارد

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: آموزش و پرورش در عرصه مبارزه با هجمه‌های فرهنگی دشمنان رسالت سنگینی دارد.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۳۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
حجت الاسلام مجید صفدری در جلسه شورای آموزش و پرورش سنقرو کلیایی افزود: ایجاد محبت نسبت به پیامبر و اهل بیت و قرائت قرآن از فرمایشات پیامبر اکرم (ص) می باشد که همه آنها در راستای تربیت الهی است.

وی حساسیت نسبت به نفوذ مواردی از فرهنگ بیگانه به فرهنگ اسلام را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدارس و خانواده ها بایستی این موضوع را مورد توجه ویژه قرار دهند درغیر اینصورت فرزندان ما  منحرف شده و از دست خواهند رفت.

امام جمعه سنقرو کلیایی لازمه ایستادگی در مقابل هجمه های سنگین فرهنگی دشمن را تلاش بیشتر از گذشته مجموعه آموزش و پرورش و مدیران و مربیان مدارس در راستای اهمیت بخشیدن به مسائل دینی در تربیت دانش آموزان دانست.

حجت الاسلام صفدری توجه به مسائل بهداشتی را در مدارس مورد تاکد قرارداد و گفت: بهره گیری از روایات قرآن و دستورات اهل بیت که در خصوص اهمیت رعایت بهداشت مورد تاکید قرارگرفته است، تاثیر گذاری بیشتری را در مخاطبین خواهد داشت.

فرماندار سنقرو کلیایی نیزاهمیت آموزش مسئولیت پذیری، همکاری و تقویت مناسبات اجتماعی و ایجاد روحیه خوش بینی و اعتماد سازی را در بین بچه ها و دانش آموزان ضروری دانست.

یاور محمدی با بیان اینکه اهمیت زندگی اجتماعی مورد تاکید اسلام می باشد گفت: بایستی فضایی در جامعه ایجاد شود که احساس بی تفاوتی در افرادی که نرم نرم دچار آن می شوند از بین برود.

وی تقویت ترویج فرهنگ پیشگیری از حوادث و بیماریها را توسط مدیران و مربیان مدارس مورد تاکید قرار داد و گفت: این کار برای کاهش هزینه های بسیار سنگین درمان که بار سنگینی را بر دوش دولت گذاشته ضروری است.

فرماندار سنقرو کلیایی بهره گیری از مشارکت و همکاری مردم را برای ارتقاء فعالیتهای قرانی، فرهنگی و آموزشی مورد تاکید قرارداد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار