فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم جامعه ما آرمان های شهدای مدافع حرم را اصالت می دانند و این ایجاد ارتباط با شهدا از برکات رشادت های زمانی ها، شهبازی ها، رسولی ها و دیگر شهدای تفحص است.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۴۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، یادواره شهدای تفحص لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله(ص) شامگاه چهارشنبه اول دی ماه با حضور خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران همراه با سخنرانی «سردار محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ساختمان معراج الشهدا واقع در تهران، خیابان بهشت برگزار شد.

سردار باقرزاره در این مراسم با توجه به جایگاه خانواده های شهدا اظهار داشت: عظمت و بزرگی خانواده های شهدای گرانقدر در گرو رشادت ها و ایثارگری های فرزندان شهیدشان است. 
 
فرمانده جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: جامعه آرمان های شهدای مدافع حرم را پذیرفته و این به برکت خون زمانی ها، شهبازی ها، رسولی ها، صابری ها و دیگر شهدای گروه تفحص است. این شهدای والامقام به فرمایش مقام معظم رهبری که تاکید کرده بوند که آخرین پیکر شهدا به وطن و آغوش خانواده بازگردد، لحظه ای از انجام وظایف نورانی شان دریغ نکردند. 
 
سردار محمد باقرزاده با اشاره به عطشان بودن فضای دانشگاه ها بدای میزبانی تدفین پیکر شهدای گرانقدر ادامه داد: زمانی برای خاکسپاری پیکر شهدا در دانشگاه ها و مجامع علمی دغدغه ها داشتیم اما به لطف و عنایت خدای شهدا و افزایش بصیرت جامعه، امروز یک صدو سی دانشگاه در انتظار و نوبت برای تدفین شهدا هستند و بر این باور حقیقی رسیده اند که اگر در خاک دانشگاهشان شهیدی آرام نگیرد از  پیشرفت علم محروم و افت تحصیلی خواهند داشت. 
 
 بنا بر این گزارش، در این مراسم نورانی کربلایی نریمان پناهی با مدیحه سرایی حال و هوای معراج الشهدا را شهدایی کرد. 

ارسال نظرات