رییس آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد؛

برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی در اصلاندوز

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز از برگزاری مرحله آموزشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی بین دانش‌آموزان دخترانه دور اول متوسطه راه زینب(س) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۴۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، "عسگر فرجی" در بازدید از مرحله آموزشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی در مدرسه دخترانه راه زینب(س)گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی بین دانش‌آموزان متوسطه دور اول اجرا می‌شود که این جشنواره فرصتی برای بروز استعدادهای دانشی و مهارتی بوده و بسترمناسبی را برای ترویج و تعمیق فرهنگ پژوهش و مهارت‌آموزی در دانش‌آموزان دوره اول متوسطه فراهم ساخته است.

وی مهمترین هدف جشنواره را کیفیت بخشی به فرآیند یاددهی یادگیری مبتنی بر تدریس پژوهش محور، موقعیت محور و غیره مطابق با برنامه درس ملی و کاربردی کردن دانش، ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه و موقعیتهای زندگی دانست و تصریح کرد:این جشنواره در 4 سطح مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری عملیاتی می‌شود.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز پژوهش، فعالیتهای آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، دست سازه، زبان خارجی ایفای نقش و بازارچه‌های کار و فناوری محورهای جشنواره نوجوان خوارزمی عنوان کرد و گفت:در مرحله آموزشگاهی در مورد تعداد و سهمیه مناطق و نواحی محدودیتی وجود ندارد و تمامی دانش‌آموزان در این محورها بدون هیجگونه محدودیتی و با توجه به علاقه‌مندی خود حق شرکت دارند.

فرجی افزود:زمان اجرای مرحله آموزشگاهی تا پایان آذرماه، مرحله منطقه‌ای تا پایان بهمن‌ماه و مرحله استانی تا پایان اردیبهشت 96 و مرحله کشوری در تابستان 96 عملیاتی می‌شود.

براساس این گزارش ،دانش آموزان شرکت کننده دوره اول متوسطه راه زینب(س) شهر اصلاندوز دست سازه های خود را در معرض نمایش معلمان و دانش آموزان مدرسه قرار داده و تولیدات خود را به فروش گذاشتند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار