در همایش لشکر سایبری صالحین سازمان بسیج؛

پایگاه اطلاع رسانی صالحین شهید واحدی اصلاندوز سایت نمونه کشوری شد

پایگاه اطلاع رسانی صالحین شهید واحدی اصلاندوز در اولین همایش لشکر سایبری صالحین سازمان بسیج بعنوان سایت نمونه صالحین کشوری شناخته شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۴۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، نقش ارتش بیست میلیونی در پاسداری و حفظ دست آوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی بی بدیل و تکلیفی سترگ است که حضرت حق تحقق آن را به دست برگزیدگان عصر امام خمینی (ره) به نام بسیجیان رقم زده است.

فعالیتهای فضای مجازی صالحین در راستای خروج از حالت انفعال در عرصه فضای مجازی و حضور فعال و تأثیرگذار و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب،نقشی اساسی در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

در این زمینه بسیجی سجاد بابازاده بعنوان مسئول پایگاه اطلاع رسانی صالحین شهید رحیم واحدی حوزه بعثت ناحیه عشایری اردبیل (اصلاندوز) توانسته است با حضور فعال و اقدام های شایسته، 28 آذرماه امسال برگزیده اولین همایش لشکر سایبری صالحین سازمان بسیج شود.

وی در گفتگو باارس تبارگفت: فضای مجازی بنا به فرموده مقام معظم رهبری که فرموده اند:« فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد» از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بر همگان ضروری است که در این فضا حضور فعال جهت مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان داشته باشند.

بابازاده افزود:پشتیبانی از برنامه ها و مأموریت های بسیج در امر صالحین از اهداف تحقق لشکر سایبری صالحین است و بسیج همگانی در این زمینه بسیار مهم است.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی صالحین شهید رحیم واحدی اصلاندوز در ادامه گفت: به حول قوه الهی تلاشهای ما در پایگاه در زمینه فعالیتهای شجره طیبه صالحین در فضای مجازی باعث شد که پایگاه اطلاع رسانی صالحین شهید واحدی اصلاندوز در اولین همایش لشکر سایبری صالحین سازمان بسیج بعنوان سایت نمونه صالحین کشوری شناخته شود.

وی از کلیه بسیجیان جهت بازدید از پایگاه اطلاع رسانی صالحین شهید واحدی به نشانیwww.pvahediasl.salehin.irدعوت کرد.

به گزارش ارس تبار،بسیجی سجاد بابازاده پیش از این نیز در جشنواره مال اشتر سازمان بسیج بعنوان فرمانده پایگاه نمونه کشوری انتخاب و تجلیل شده بود.


 


ارسال نظرات
آخرین اخبار