به یاد زنده یاد "سعید حجاری زاده"؛

خادم الشهدایی که تا آخرین لحظه عمرش، دست از خدمت برنداشت+ عکس

زنده یاد "سعیدحجاری زاده"،خادم الشهدایی بود که تا آخرین لحظه عمرش هم دست از خدمت در عرصه راهیان نور و دفاع مقدس بر نداشت.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۵۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، روز یکشنبه 28 آذر، زنده یاد "سعیدحجاری زاده" تا ساعت 5 عصر در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در حال جمع بندی گزارش ها در خصوص فعالیت های سپاه در عرصه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و همچنین طرح شمس الشموس بود که بعد از اتمام کارهایش، در مسیر بازگشت به خانه دچار درد از ناحیه قلب شد و بعد از مراجعه به درمانگاه محل سکونتش، به دیدار معبودش شتافت.
زنده یاد سعید حجاری زاده، مشاور سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری تا آخرین لحظه عمرش هم دست از خدمت در عرصه راهیان نور و دفاع مقدس برنداشت و در طول دوران زندگی اش، روزهای طولانی در ماموریت های خارج از تهران به سر برد و برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه، از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
زنده یاد حجاری زاده یکی از فعالان در عرصه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بود و در روزهای منتهی به مراسم اربعین حسینی، در مرزهای مهران و شلمچه مشغول به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بود.روحش شاد و یادش گرامی باد...

 

 

 

 


منبع: سايت کوله بار
ارسال نظرات