امام جمعه کوثر گفت: مهمترین حرکت بسیج که رهبر انقلاب در فرمایشات اخیرشان خیلی به آن تأکید داشته اند، انقلابی ماندن و انقلابی بودن است که شجره طیبه بسیج می بایست این اصل را در مباحث و تحلیل های خود الگو قرار دهد.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۶۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، حجت الااسلام بیگی، امام جمعه کوثر و استاد یار حلقه های صالحین این شهرستان با حضور در جمع مربیان و اعضای شجره طیبه بسیج، اظهارکرد: راه اندازی حلقات صالحین یکی از ابتکارات مهم رهبر انقلاب در بسیج ده ها میلیونی بود؛ امروزه این شجره طیبه مسیر و هدف انقلاب را شناسایی کرده و می تواند با توانایی هایی که دارد با حضور در عرصه های متعدد، ایران اسلامی را از هر گونه فتنه و دوعیت مصون بدارد.

وی با اشاره به انقلابی بودن و انقلابی ماندن در عصر حاضر گفت:مهمترین حرکت بسیج که رهبر انقلاب در فرمایشات اخیرشان خیلی به آن تأکید داشته اند، انقلابی ماندن و انقلابی بودن است که شجره طیبه بسیج می بایست ضمن اینکه این اصل را در مباحث و تحلیل های خود الگو قرار دهد، بلکه با ترویج این امر گام های موثری را برای ایجاد روحیه جهادی و انقلابی بین جوانان و نوجوانان بردارند.

استادیار حلقه های صالحین شهرستان کوثر گفت:انقلاب آئین نامه و روش زندگی اجتماع در ایران اسلامی است که اگر با این روش ها و آئین ها حرکت کنیم، می شود انقلابی بودن و انقلابی ماندن و هرجا روحیه انقلابی از بین رفت ما آسیب های بسیاری خوردیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر هم در ادامه نسبت به تربیت و ایجاد معرفت، پیش روندگی، تحقق سازمان دهی بسیجیان، پوشش صد در صدی مراحل تربیتی، جذب، تثبیت و رشد در حلقه های شجره طیبه تأکید کرد.

سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی اضافه کرد: نقش بسيج در شرايط كنوني در مقابله با تهديدات و تحريمهاي دشمنان مهم و حياتي است و از اين رو بايد همه مردم، مسئولین و به ويژه بسيجيان مطابق با فرمايشات گره گشاي مقام معظم رهبري در جهت خنثي سازي نقشه هاي دشمنان حركت کنند.

حجت السلام سید محمد اکبری سادات، مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوثر هم در این دیدار، روشنگری اقتصاد مقاومتی را رسالت بزرگ حلقه‌های صالحین عنوان کرد و تصریح کرد: ترویج و تبیین سخنان رهبری یکی از مأموریت‌های‌ امروز بسیج در پرداختن و اجرای نهضت روشنگری اقتصاد مقاومتی در سطوح مختلف جامعه به‌ویژه در قشر جوان و نوجوان است.

وی خاطر نشان کرد: ترویج روحیه استکبار ستیزی، پرداختن به مباحث روز دنیا، دستاورد های انقلاب و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب از جمله مواردی است که حلقه های شجره طیبه صالحین به آنها پرداخت می کنند.

ارسال نظرات