سخنگوی انجمن دوستداران توسعه گیوی گفت: همزمان با فرا رسیدن نخستین سالروز به ثبت رسیدن "انجمن دوستداران توسعه گیوی"، همایش مردمی این انجمن در پایتخت برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۶۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، عدالت امیرزاده با بیان اینکه همایش مردمی انجمن دوستداران گیوی" در تهران برگزار می شود اظهار کرد: با هماهنگی های به عمل آمده و جلسات متوالی با هیات مدیره انجمن؛ همایشی تحت عنوان"همایش مردمی دوستدارات توسعه گیوی مقیم تهران" در سالن همایش مجتمع فرهنگی توحید پایتخت برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش مردمی همزمان با فرا رسیدن نخستین سالروز به ثبت رسیدن "انجمن دوستداران توسعه گیوی" برگزار می شود که انتظار می رود ضمن حضور همشهریان مقیم تهران، مردم شریف و فرهنگ پرور گیوی در این همایش حضور به عمل آورند.

سخنگوی انجمن دوستداران توسعه گیوی خاطر نشان کرد: قطعاً از همه نظرات، ایده ها و طرح های اهالی که توسعه همه جانبه شهر گیوی را موجب خواهد شد استفاده کرده و مد نظر هیات رئیسه انجمن قرار خواهد گرفت.

امیرزاده در پایان گفت: بی شک حضور گرم اهالی در این همایش مردمی دست اندرکاران این مجتمع را در فعالیت های لازم جهت توسعه پایدار، ایجاد اشتغال و پیشرفت اقتصادی و صنعتی بیش از پیش یاری خواهد کرد.

زمان: روز جمعه مورخ 95/10/10

ساعت: 15 الی 18 عصر

مکان: تهران، خیابان توحید، میدان پرچم، سالن همایش های مجتمع فرهنگی توحید

ارسال نظرات