فرمانده و مسئولین بسیج اصناف و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهرکرد با خانواده شهید قباد مرادی دیدار و از مقام اسوه های ایثار و حماسه و تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۷۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار سید فرج الله هاشمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان شهرکرد که در راس هیئت بازدید کننده بود، گفت: شهيدان گرانقدر جان خود را در راه اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی اهدا نمودند تا عزت و اقتدار ایران در دنیا حفظ شود و ملت بزرگ ایران نیز سختی ها را تحمل می کنند تا کشوری آباد و مقتدر داشته باشند.

هاشمی دیدار با خانواده معظم شهدا را علاوه بر زنده ماندن یاد شهدا، باعث خوشحالی خانواده های آنها دانست و گفت: شهیدان بعد از رفتنشان نیز همچنان چراغ روشنی بخش مسیر هدایت و ولایت هستند و ما با زنده نگهداشتن یادشان در قلب ها و جامعه، عاقبت بخیری خود را تضمین خواهیم نمود.

دراين ديدار فرمانده و مسئولین بسیج اصناف شهرکرد و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان از خانواده معظم شهيد قباد مرادی سركشي كردند.

گفتنی است شهید قباد مرادی در سن 20 سالگی در جزیره مجنون در عملیات بدر به فوز شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از سی سال هجرت از وطن شناسایی و در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات