خبرهای داغ:
احمدی گفت: در هفته وحدت برنامه های متنوعی در سطح پایگاه های بسیج ادارات شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۹۰۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

علی احمدی مسئول بسیج ادارات و کارمندی الحدید در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برنامه های اجرا شده در هفته وحدت در سطح پایگاه های بسیج ادارات اظهار کرد: به همت پایگاه بسیج لیله القدر مراسم اعزام کمک های جمع آوری شده به جبهه مقاومت اسلامی و زیارت عاشورا در محل نمازخانه شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه شاهرود با سخنرانی فرمانده سپاه شاهرود برگزار شد.

وی افزود: فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات شهرستان و کارمندان بسیجی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور بازدید کردند.

احمدی خاطر نشان کرد: مراسم گرامیداشت هفته وحدت و مولودی خوانی با سخنرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به همت پایگاه فلاح جهادکشاورزی شاهرود برگزار شد.

وی تصریح کرد: دعای ندبه و گرامیداشت هفته وحدت به همت پایگاه نصر یان ملی مرکزی شاهرود در حرم شهدای گمنام برگزار شد.

احمدی ادامه داد: جلسه حلقه صالحین همراه با روخوانی و روانخوانی قرآن و نشست روشنگری با سخنرانی استاد مصطفوی به همت پایگاه شهید مطهری اداره پست انجام گردید.

فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارمندی الحدید اضافه کرد: مراسم گرامیداشت مهندس بسیجی شهید تندگویان با سخنرانی حجت الاسلام مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه به همت پایگاه شهید تندگویان شرکت گاز شاهرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسمات در بزرگداشت هفته وحدت برگزار شد افزود: پایگاه های مختلف بسیج ادارات در مناسبت های مختلف برنامه های ویژه ای را در سطح ادارات برگزار می کنند که در راستای ترویج شعائر اسلامی و اشاعه تفکر و فرهنگ بسیجی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها