فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در مراسم آبروی کوچه ،افتخار محله گفت : اکثریت وصیت نامه های شهدا ولایت پذیری واطاعت محض از ولایت فقیه است
کد خبر: ۸۷۹۵۹۱۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان " مراسم آبروی محله باعنوان(آبروی کوچه ،افتخار محله) ،شهید محمود معظمی،شهید احمد پیرزادی وشهید محمود پیرزادی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد حوزه مقاومت کمیل ، در خیابان سی متری انقلاب این شهرستان برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ضمن گرامیداشت پیروزی مقاومت اسلامی در منطقه حلب وسوریه اظهار داشت : پیروزی جبهه مقاومت هژمونی قدرت رادر منطقه به هم زد وتقابل دوجبهه حق وباطل نمایان شده است.

سرهنگ مجید سوری افزود:بعد از رشادتها وحماسه ۸سال دفاع مقدس شاهد هجمه های فرهنگی ونرم در برابر انقلاب اسلامی هستیم اما به واسطه وبرکت خون شهدا ،شاهد بیمه شدن انقلاب دربرابر انواع هجمه ها وهمچنین صدورانقلاب اسلامی به سایر مناطق نیز می باشیم.

وی به ویژگیهای شهدا اشاره کردو عنوان داشت : اولین ویژگی شهدا ورزمندگان اسلام این بود که با تکیه برعنایت الهی و با راز ونیازهای شبانه خود از در گاه خداوند توانستند عزت بیافرینند، دومین ویژگی آنها ولایت مداری واطاعت پذیری از ولایت فقیه بود که آنها همیشه مطیع محض ولایت بودند سومین ویژگی شهدای گرانقدر تکلیف گرایی وادای وظیفه تا پای جان و نیز چهارمین ویژگی خودبا وری بود که امروزه متاسفانه برخی از مسئولین این خودباوری را درخود قبول ندارند. وقصد دارند آ ن رابه مردم هم منتقل کنند.

وی پنجمین ویژگی شهدا سازش ناپذیر بودن وداشتن روحیه استکبار ستیزی بود بیان کرد و گفت : امروزه این روحیه در برخی از مسئولین مشاهده نمی شود وآخرین ویژگی از بین رفتن ترس ازمرگ در شهدا وتعبیر دیگری از مرگ داشتن و در واقع همان روحیه شهادت طلبی بود که انها در خویشتن تقویت کرده بودند.

سرهنگ سوری در ادامه خاطر نشان کرد:با مرور وصیت نامه های شهدای گرانقدر درمی یابیم که وصیت اکثر انها در رابطه با ولایت پذیری واطاعت محض از ولایت فقیه ، توصیه به خواهران اسلامی در رابطه با حفظ حجاب ونیز استکبار ستیزی ومقاومت در برابر دشمنان می باشد.

 
انتهای خبر /ز
ارسال نظرات