مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان:

تمهیدات لازم در راستای تامین مطلوب سوخت استان تا پایان زمستان

تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز همه بخشها با روند مطلوب انجام می پذیرد و تا پایان زمستان نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۹۵۹۲۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به افت محسوس دما در بیشتر شهرهای استان تامین سوخت مورد نیاز همه بخشها با روند مطلوب انجام می پذیرد و تا پایان زمستان نیز ادامه دارد.

مهندس محمود آقامحمدیان تامین سوخت نیروگاهی را از دیگر موارد مهم برشمرد و افزود: با تلاش و پیگیری و بدون وقفه کارکنان ساعی شرکت ملی پخش در حوزه تامین و توزیع فراورده های نفتی سوخت مورد نیاز استان با روند مطلوبی تامین میگردد و انتظار می رود در مدت زمان باقیمانده از فصل زمستان این روند تداوم یابد.

وی تصریح کرد: اکثر روستاهای استان که بیش از یکهزار روستا می باشد اغلب در مسیرهای صعب العبور بوده که گاها" فاقد دسترسی به گاز و مصرف کننده نفت سفید می باشند که تامین سوخت این عزیزان هم با اولویت کاری و به نحو مطلوب انجام می پذیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان توزیع مستمر فراورده های نفتی در بخشهای مختلف استان را مرهون تلاش بخش های ستادی و عملیاتی خواند و عنوان کرد: با تکیه بر این تلاش جمعی انتظار میرود تا پایان زمستان سوخت رسانی با همین روند و بدون مشکل انجام پذیرد و این آسایش بعد از سوخت رسانی و خدمات رسانی به مردم استان به خصوص در مناطق کوهستانی وجود دارد که تمام سختی ها و خستگی ها را از تن به در می آورد.

محمود آقامحمدیان در ادامه نیز اظهار داشت: با شروع فصل سرما ۳ کالابرگ ( شماره ۲ . ۳ . ۴۱ ) اعلام شده تا به نوعی از ایجاد هرگونه خللی در امر تامین سوخت روستائیان جلوگیری بعمل آید.

وی در ادامه افزود: بازدیدهای میدانی نیز توسط کارکنان منطقه از روستاهای غیر بهره مند از گاز طبیعی صورت می پذیرد و کارکنان منطقه از نزدیک شاهد و پیگیر مسایل و مشکلات روستائیان در زمینه تامین سوخت قرار می گیرند.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: در استان زنجان ۵۴۷ روستا شامل ۴۶ هزار خانوار غیر بهره مند از گاز طبیعی وجود داشته که سوخت مورد نیاز این عزیزان با همت کارکنان منطقه و استقرار ۱۸۳ فروشندگی بدون وقفه در حال تامین و پیگیری می باشد و مادامیکه گازرسانی به روستاها انجام نپذیرفته برای روستاهایی که غیر بهره مند از گاز طبیعی این سوخت پاک و ارزان هستند هیچگونه نگرانی و مشکلی در راستای گرمایش و تامین سوخت مورد نیاز تا پایان فصل سرما متصور نمی باشد .

ارسال نظرات