مدیر کمیته امداد شهرستان محلات خبر داد

اعزام 160 مددجوی محلاتی به مشهد مقدس

مدیرکمیته امداد شهرستان محلات گفت: امسال 160 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان محلات در قالب طرح "شوق زیارت" به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۹۵۹۲۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسینی بااشاره به اجرای طرح «شوق زیارت» ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در اجرای این طرح تمامی مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا(ع) را نداشته‌ و عتبات عالیات را نداشته اند به این سفر زیارتی معنوی اعزام خواهند شد.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های امداد و برنامه ریزی‌های انجام گرفته تعداد 80 نفر از مددجویان در قالب دو دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکمیته امداد شهرستان محلات تصریح کرد: در این اردوی زیارتی که ویژه مادران و دختران خانواده‌های تحت حمایت بود علاوه بر برنامه‌های زیارتی، آموزش‌های ویژه‌ای با حضور مربیان حوزوی و تربیتی برگزار شد.

رجبی با اشاره به مددجویان اعزامی به مشهد مقدس از این شهرستان گفت: امسال 160 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان محلات به مشهد مقدس اعزام و هزینه های آنها توسط خیرین تامین شد.

مدیرکمیته امداد شهرستان محلت در پایان خاطرنشان کرد: کمک‌های خیران در قالب این طرح سبب خواهد شد تا بتوانیم تعداد بیشتری از مددجویان را که در حسرت زیارت مانده‌اند، به سفرهای معنوی اعزام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات