خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به افتتاح مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) گفت: این مجتمع باید پایگاه مسائل دینی باشد و به صورت مستقیم به حوزه و علما ارتباط داشته باشد و اگر بخواهیم انقلاب و نظام ما حفظ شود، نباید از علما فاصله بگیریم.
کد خبر: ۸۷۹۵۹۶۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
حفظ انقلاب و نظام اسلامی مستلزم عدم فاصله گرفتن از علماست/ مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) باید پایگاه مسائل دینی باشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پرویز فتاح صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) اظهار کرد: روز دوشنبه در شهر مقدس مشهد زائرسرای کرامت افتتاح شد و امروز هم در قم توفیق داریم که شاهد افتتاح مجتمع حضرت معصومه(س) باشیم.

وی افزود: در این بهره‌برداری عظیم همه مسؤولان شریک هستند و مهم‌تر از مسأله احداث، بهره‌برداری صحیح است که باید مراقب باشیم این مرکز اسراف نشود و از آن ‌‌نهایت بهره برداری انجام شده و استفاده بهینه صورت گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بیان کرد: این مجتمع باید پایگاه مسائل دینی باشد و به صورت مستقیم به حوزه و علما ارتباط داشته باشد و اگر بخواهیم انقلاب و نظام ما حفظ شود، نباید از علما فاصله بگیریم.

وی با بیان اینکه ما مرکزیت مسائل فرهنگی امداد را در قم قرار می‌دهیم، گفت: امیدواریم که شورای شهر مکانی را در اختیار کمیته امداد قرار دهد تا بتوانیم آن را به عنوان یک مکان تفریحی ورزشی برای مردم منطقه بسازیم.

فتاح گفت: نباید به زرق و برق کانون فرهنگی حضرت معصومه(س) بیش از محتوا توجه شود، ولی هرچه به ظواهر فرهنگی و شعارهای انقلاب برسید ارزش این مجتمع بیشتر می‌شود و آذین‌بندی این مکان نیز باید با شعائر انقلابی همخوانی داشته باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: از همه کشور در این مجتمع حضور خواهند یافت و این مجتمع تنها به قمی‌ها اختصاص ندارد؛ هم قمی‌ها و هم زائران از سراسر کشور در این مکان حضور پیدا خواهند کرد، بنابراین باید نگاه ما به این مکان ملی باشد، حتی هزینه و برآورد این مکان نیز باید به صورت ملی مد نظر قرار گیرد و برنامه‌ریزی سالانه نیز باید برای این مرکز صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید که از این مجتمع داشتیم، مشخص بود که این مجتمع نقصی ندارد و این نعمت بزرگی بوده که در دست ما قرار گرفته است و باید به صورت مطلوب و در راه رضای خدا از آن بهره ببریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها