رئیس اداره ثبت اسناد سراب:

افزایش 90 درصدی ثبت موقوفات در سراب‎

رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان سراب با تاکید بر تسریع روند ثبت موقوفات، گفت: در سال جاری با افزایش 90 درصدی ثبت موقوفات در سراب رو به رو بوده‌ایم.
کد خبر: ۸۷۹۵۹۸۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارشخبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،میرصابر موسوی، اظهار کرد: درسال جاری حدود۷۷جلد سند مالکیت تک برگی به رقبات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سراب صادر شده است.

وی افزود: سال گذشته نیز۴۳جلد سند صادر شده بود که در مقایسه با امسال، حدود۹۰درصد رشد داشته است.

موسوی با تأکید بر اهمیت ثبت موقوفات، بیان کرد: باتوجه به اینکه بسیاری از موقوفات درطول زمان،دستخوش تملک افراد سودجو می‌شود از این رو تسریع در فرآیند ثبت موقوفات، موقعیت موقوفات را تثبیت نموده و دست سوجویان را از موقوفات کوتاه می‌کند.

وی در خصوص آمار کلی ثبت و صدور اسناد مالکیت نیز بیان داشت: آمار کلی ثبت و همچنین صدور اسناد مالکیت در۹ماهه‌ نخست سال‌جاری سه هزار و 200 جلد سند مالکیت تک برگی بوده است.

میرصابر موسوی در توصیه‌ای به مردم با تاکید به اقدام سریع به منظور تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک برگی، تاکید کرد: این فرآیند از سال گذشته آغاز شده و از نظر اعتبار و همچنین از بعد امنیتی و تثبیت مالکیت افراد نقشی مهم در توسعه پایدار خواهد داشت.

در شورای اداری شهرستان سراب نیز از اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان به جهت کسب مقام برتر استانی در صدور اسناد مالکیت قدردانی شده و همچنین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز در راستای همکاری و تعامل مناسب اداره ثبت سراب از این مجموعه تجلیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها