سربازان وظیفه سپاه ناحیه زاوه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۲۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت تربیت و آموزش و عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه، سربازان وظیفه این ناحیه در طی یک نشست صمیمانه با امام جمعه شهرستان دیدار نموده و از بیانات وی بهره مند شدند.

در ابتدای این مراسم پاسدار علی اصغرشجاعی، مسئول تربیت و آموزش و عقیدتی سیاسی دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه ضمن ابراز خوشحالی بابت این دیدار، اظهار داشت: شاخصه اصلی یک سرباز اسلام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معنویت و ولایت مداری آن است که همیشه در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زبان زد بوده است.

در ادامه نیز حجت الاسلام مصطفویان، امام جمعه شهرستان زاوه ضمن خیرمقدم به حاضرین افزود: اگر سربازان اسلام 3 نکته مهم را در زندگی خود رعایت نمایند، به طور قطع به سعادت می رسند.

وی نماز اول وقت را اولین نکته نامید و افزود: اهتمام انسانها به این اصل اساسی در زندگی، سعادت دنیا و آخرت را برای وی تضمین میکند.

وی در ادامه دومین نکته را، در لزوم اعتقاد به حضور خداوند متعال در هر لحظه از زندگی دانست و افزود: اگر هر فردی خداوند را در تمام صحنه های زندگی حاضر و ناظر ببیند دیگر هیچوقت جرات ارتکاب گناه را ندارد.

امام جمعه شهرستان زاوه آخرین نکته مهم را مبارزه با هواهای نفسانی دانست و تاکید نمود: اگر انسان مطیع هوای نفس خود شود دیگر سخت می شود تا از منجلاب گناهان بیرون بیاید.

در پایان نیز سروان پاسدار پایداری مسئول نیروی انسانی و قرارگاه سپاه ناحیه زاوه در طی سخنانی تاکید نمود: کلیه مجموعه سپاه شهرستان زاوه بخصوص سربازان وظیفه، تلاش در اجرای منویات و دغدغه های فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) دارند و هیچوقت از اقدامات خسته نمی شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها