کد خبر: ۸۷۹۶۰۳۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برگزاری تجمع روز 9 دی با اشاره به اهمیت این روز اظهار داشت: اهمیت روز 9 دی اگر بیشتر از 22 بهمن نباشد کمتر هم نیست چراکه هر دوی این روزها پیروزی بر دشمنان قسم‌خورده نظام است.

وی با اشاره به تفاوت 9 دی و 22 بهمن عنوان کرد: 22 بهمن روزی است که دشمن مشخص بود و مردم با حضور خود در صحنه رژیم پهلوی را سرنگون کردند ولی 9 دی همانند عصر امام علی(ع) نیاز به بصیرت دارد چراکه دشمن در لایه‌های کشور نفوذ کرده بود.

رستگار با بیان اینکه برخی دولتمردان علاقمند به برگزاری تجمع روز 9 دی نیستند، گفت: این روز به همه آحاد جامعه تعلق دارد و دولتی‌ها وظیفه دارند برای باشکوه‌تر برگزار شدن این تجمع مردمی با اقشار ملت همکاری کنند و کسانی که با برگزاری این روز همراه نیستند با نظام مقدس اسلامی زاویه دارند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: 9 دی بایستی مردمی‌تر شود و دولت در این زمینه وظیفه دارد در مردم انگیزه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه بایستی این روز در مدارس و دانشگاه‌ها نهادینه شود، عنوان داشت: با توجه به اینکه روز پنجشنبه مصادف است با 9 دی و مدارس در این روز تعطیل است بایستی به مدارس اعلام شود که دانش آموزان به‌صورت خودجوش در این همایش مردمی حضور یابند.

رستگار یادآور شد: البته حضور ادارات دولتی به نگاه استانداری و فرمانداری‌ها بستگی دارد اما از همه کارکنان دستگاه‌های دولتی درخواست می‌شود در این روز بزرگ حضوری پررنگ داشته باشند و بیعت دوباره خود را با امام و رهبری نشان دهند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: برنامه‌ها سعی شود منظم‌تر از سال گذشته برگزار شود و هماهنگی‌های لازم جهت حضور بسیج جامعه زنان در این زمینه صورت گیرد.
ارسال نظرات