رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: 9 دی، 22 بهمن دیگر است و یک رفراندوم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۳۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر میرزایی بعدازظهر امروز در جلسه شورای برگزاری تجمع 9 دی با اشاره به برگزاری تجمع مردم در این روز اظهار داشت: 9 دی در تاریخ انقلاب ثبت شده است و روز بسیار مهمی برای کشور است و حضور در تجمع 9 دی یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: 9 دی روز هویت ملی ماست و روزی است که ملت ایران دوباره به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای دادند و وظیفه آحاد جامعه است که این روز بزرگ را گرامی بدارند.

حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به عدم همراهی دولت و دولتی‌ها در برگزاری تجمع مراسم روز 9 دی گقت: 9 دی متعلق به قشر خاصی نیست، این روز به همه آحاد ملت ایران تعلق دارد و معنی ندارد دولت در همراهی این روز بزرگ سرباز بزند، این روز به حقانیت نظام اسلامی متعلق است و همه کسانی که به جمهوری اسلامی و نظام ما پایبند هستند باید در باشکوه برگزار شدن آن سهیم شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان بیان داشت: 9 دی، 22 بهمن دیگر است و یک رفراندوم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه سخنران 9 دی امسال در بندرعباس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌ رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی است، عنوان کرد: نظم برنامه امسال به‌عهده سپاه ناحیه بندرعباس است و بایستی از پراکندگی افراد جلوگیری شود و مردم باید تنها در محل مورد نظر واقع در میدان انقلاب جنب هتل هرمز تجمع یابند.

حجت‌الاسلام میرزایی با اعلام برنامه‌های تجمع روز 9 دی امسال اضافه کرد: آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، دعوت از شخصیت‌ها و شیوخ اهل سنت، حضور جامعه روحانیت و برپایی ایستگاه صلواتی از برنامه‌های تجمع 9 دی است.

دبیر جامعه فضلا و روحانیون استان هرمزگان در پایان تصریح کرد: هشتم دی‌ماه کنگره شهدای روحانی در بندرعباس برگزار می‌شود و بایستی از این موضوع برای تجمع 9 دی بهره‌برداری شود. 

ارسال نظرات