خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله گفت: استفاده از مدیران با تجربه جهت همفکری و انتقال تجارب در تربیت مدیران جدید بسیار کارگشا و تاثیر گزار است.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۴۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
تنگ نظری در مدیریت آسیبی جدی برای جامعه است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از تربیت مدیران راهبردی شهید شهریاری وابسته به دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تربیت مدیران درسطح کلان نظام بر اساس ضوابط و قواعد صحیح یک کار بسیار مهمی است و باید به این مساله نگاه جدی شود.

امام جمعه قم افزود: خود مجمع تشخیص مصلح نظام یک کار ریشه ای در نظام جمهوری اسلامی انجام می دهد و باید تربیت مدیران به گونه ای باشد که مدیران کلان نگر و کلان فکر باشند.

تولیت آستان مقدس قم خاطر نشان کرد: استفاده از مدیران با تجربه جهت همفکری و انتقال تجارب در تربیت مدیران جدید بسیار کارگشا و تاثیر گزار است.

وی اظهار داشت: تنگ نظری درمدیریت ها یک آسیب است که باید به این مساله توجه جدی شود و نباید به گونه ای باشد که یک مدیر جدید،  افراد را به صورت گروهی برکنار و افراد جدید را جایگزین کند.

خاطر نشان می شود، درابتدای این دیدار، دکتر مهدی صانعی، رئیس گروه تربیت مدیران راهبردی شهید شهریاری گفت: هدف از تاسیس این گروه تربیت مدیران راهبردی در راستای سرفصل های کلی نظام و سند چشم انداز 1404 می باشد که استفاده از مدیران علمی با بنیه علمی و تجربی در سطوح عالی نظام از سیاست های مدیریتی در آموزش ها می باشد.
وی افزود: بهره گیری از تجارب مدیران استانی و نگاه تربیت معنوی، تعالی معنوی ، مساله محوری و کادرسازی در تربیت نیروهای ارزشی از شاخصه های دوره های آموزشی این گروه است.
ارسال نظرات