خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به حضور جوانان در جبهه مقاومت گفت: در زمان دفاع مقدس بسیاری از شهدا مجرد بودند اما حالا اکثر شهدای مدافع حرم متأهل هستند و با این کار آن‌ها و خانواده‌هایشان انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۴۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار عبدالفتاح اهوازیان امروز در مراسم اربعین شهید مدافع حرم «محمدحسین بشیری» اظهار داشت: ما به شهید بشیری غبطه می‌خوریم چراکه ما رزمندگان ماندیم و جوانان رفتند و به شهدا پیوستند.

وی با تجلیل از شخصیت شهید «بشیری» افزود: جوانی و پختگی شهید «بشیری» انسان را به یاد حضرت عباس(ع) می‌اندازد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه به فرموده شهید مطهری ما اینجا نیامدیم تا مرده‌پرستی کنیم، بیان کرد: ما با حضور در این مجلس آمده‌ایم بگوییم که می‌خواهیم در راه شهدا باشیم کسانی که عابدان با بصیرت بودند.

وی افزود: شهدا برخلاف برخی افراد متدین که خدا را برای بهشت و حوری طلب می‌کنند از خداوند متعال تنها خود او را طلب کردند و هرگاه انقلاب به آن‌ها نیاز داشت نیز به داد کشور رسیدند.

اهوازیان با اشاره به حماسه‌آفرینی حضرت زینب (س) در قیام عاشورا اظهار داشت: ایشان وارد جنگ نرم شدند که نتیجه آن قدم گذاشتن افراد بسیاری در راه سیدالشهدا (ع) شد به‌گونه‌ای که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی 60 شهید را در فلسطین تقدیم اسلام کرده بودیم.

وی با بیان اینکه به برکت جانفشانی شهدا مکتب تشیع در کشورهای نیجریه، غزه، لبنان، سوریه و دیگر کشورها شکل‌گرفته است، عنوان کرد: امروز به برکت افرادی مانند شیخ زکزاکی 25 میلیون نفر شیعه در نیجریه وجود دارد که الگوی دیگر کشورهای آفریقایی شده‌اند.

اهوازیان گفت: زمانی رزمندگان غزه به ما می‌گفتند شما دین را منحرف کرده‌اید اما حالا همان‌ها از ما تمام‌قد در برابر تهدیدات رژیم غاصب صهیونیستی دفاع می‌کنند و از ما مهر کربلا طلب می‌کنند.

وی با اشاره به حضور جوانان در جبهه مقاومت تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس بسیاری از شهدا مجرد بودند اما حالا اکثر شهدای مدافع حرم متأهل هستند و با این کار آن‌ها و خانواده‌هایشان انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: در فتنه 88 کاری از دست ما برنمی‌آمد تا اینکه بسیجیان و مردم به خیابان‌ها آمدند و کار فتنه‌گران را یکسره کردند.

وی با گلایه‌مندی از برخی مسئولان عنوان کرد: چرا آن زمان که مردم گیلان 13 نفر از مدافعان حرمشان به شهادت رسیدند کسی عزای عمومی اعلام نکرد و یا برای عرض تسلیت به خانواده آن‌ها نیامد.

اهوازیان خطاب به مسئولان اظهار داشت: چرا شهدا را مایه عبرت کرده و آنهایی که باید مایه عبرت باشند را به الگو تبدیل می‌کنید، امنیت کنونی کشور نتیجه جان‌فشانی شهدا است نه مذاکرات و گفت‌وگوهای شما.

وی گفت: اگرچه شما به ما می‌گویید بی‌سواد اما به برکت شهدا و مدافعان حرم، کشور روسیه با آن عظمتش در سوریه زانو زد و تبدیل به مدافع حرم شد.

فرمانده قرارگاه نصرت بابیان اینکه عجیب است که ما توانستیم اهداف امام حسین (ع) را به روس‌ها یاد دهیم ولی شما هنوز یاد نگرفته‌اید، عنوان کرد: آنهایی که می‌گویند اگر سردار سلیمانی نبود داعش ایجاد نمی‌شد بدانند ما به سرداران خود افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان کنونی باید به یاری رهبر معظم انقلاب شتافت، تصریح کرد: بسیاری از متدینین تاریخ مانند ابوموسی اشعری، ابن ملجم مرادی و شمر افراد متعبدی بودند اما به دلیل بی‌بصیرتی به ولایت پشت کردند.

اهوازیان با تأکید بر اینکه شمر جانباز بی‌بصیرتی بود که سر ولایت را برید، گفت: در 9 دی خداوند به ما فرصتی داد تا قدر ولایت را بدانیم در غیر این صورت اگر غفلت کنیم آن را از دست می‌دهیم.

وی بابیان اینکه عزت کنونی ما ثمره جان‌فشانی شهدا است و نه مذاکره و خنده‌های بی‌مزه برخی مسئولان افزود: برخی از اعضای یک حزب در داخل کشور به سازمان ملل نامه نوشته‌اند و اعلام کرده‌اند که ما حضور مدافعان حرم در سوریه و اقدامات دولت کودک‌کش بشار اسد را محکوم می‌کنیم.

وی خطاب به جوانان گفت: هرکدام از شما می‌توانید همانند سرداران شهید باشید و بدانید که ممکن است مانند ما که حسرت شهدای دفاع مقدس بر دلمان ماند حسرت شهدای مدافع حرم نیز بر دل شما بماند و وای به حال ما اگر فرزندانمان بروند و ما جا بمانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات