فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان عنوان کرد:
دشمنان ایران با نا امیدی در جنگ نظامی علیه ایران، فقط حربه های پوچ ارائه می کنند.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۱۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه استان زنجان در یادواره متوفیان نیروهای مسلح استان زنجان که در حسینیه سپاه استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت: این نا امیدی موجب برنامه‌ ریزی دشمن برای ورود به جنگ نرم با هدف تضعیف اراده‌ها و از بین بردن روحیه ایثار و شهادت شده است.

سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان افزود: جوانان باید قدر این انقلاب را دانسته و با آماده مقابله با جنگ فرهنگی دشمن باشند.

وی همچنین گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تضعیف روحیه جهادی جوانان ایران اسلامی است؛ روحیه ای که برخاسته از انقلاب و میراث شهداست.

سردار کرمی با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: تمامی فرماندهان در همه زمینه‌ها به ویژه صحنه‌های جنگ نرم آماده مقابله با دشمنان قسم خورده ملت و نظام جمهوری اسلامی هستند و همانند دوران هشت سال دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت خود را حفظ کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، شکستن دو ابرقدرت شرق و غرب را از مهمترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: موفقیت‌ های بدست آمده در هشت سال دفاع مقدس با تدبیر پیامبر گونه و مدیریت ویژه حضرت امام خمینی (ره) محقق شد.

یادواره متوفیان نیروهای مسلح استان زنجان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره و ادای احترام به متوفیان نیروهای مسلح استان زنجان در حسینیه سپاه استان زنجان برگزار شد.


ارسال نظرات