نخستین دوره سمینار های دانش آموزی با جدیدترین موضوعات علمی در حوزه فیزیک و زیست شناسی (پدیده هارپ ، تراریخته ، نیروهای بنیادین و جهان های موازی ) در ساوجبلاغ آغازشد.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۱۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نخستین دوره سمینار های دانش آموزی با جدیدترین موضوعات علمی در حوزه فیزیک و زیست شناسی (پدیده هارپ ، تراریخته ، نیروهای بنیادین و جهان های موازی ) در ساوجبلاغ آغازشد.

آغاز سمینارهای دانش آموزی با موضوعات علمی در ساوجبلاغ

مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ اظهار داشت: این سمینار ها به منظور آشنایی دانش آموزان با جدیدترین موضوعات علمی در حوزه فیزیک و زیست شناسی و با محور پدیده هارپ، تراریخته ، نیروهای بنیادین و جهان موازی دراین شهرستان عملیاتی شده است.

عیسی بابالو اظهار کرد: در اولین دوره این سمینارهای علمی دانش آموزان مدارس سلطانی 5 و فرزانگان 5 دوره دوم و نمونه دولتی شرافت شرکت کردند.

وی بیان کرد: در این دوره کارشناسان از نقش پژوهش محوری در مدارس و انجام طرح های پژوهشی توسط دانش آموزان در بخش های علمی - تخصصی بر اساس دانش و فناوری نوین سخن گفتند.

وی خاطر نشان شد: در این سمینار دانش آموزان عضو انجمن فیزیک پژوهشسرای دانش آموزی شهرستان ساوجبلاغ گزارشی از عملکرد دستاوردها و پژوهش های انجام شده ارایه کردند.

وی ادامه داد: در این سمینارها از دانش آموزان فعال در بخش های پژوهشی از جمله رشته های فعال در پژوهش سرای دانش آموزی ساوجبلاغ و رتبه آور در مسابقات و جشنواره های علمی - پژوهشی استانی و کشوری نیز تجلیل می شود.

مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ یاد آور شد: برگزاری این سمینارهای علمی تا پایان سال تحصیلی 96-95 دراین شهرستان برای تشویق دانش آموزان به انجام طرح های پژوهشی تخصصی ادامه دارد.

گفتنی است، آموزش و پرورش ساوجبلاغ یک پژوهش سرای دانش آموزی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها