عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
آصفری گفت: دولت اعتقاد دارد که 700 هزار شغل ایجاد شده در مقاسیه با جوانان بیکار ما کار بزرگی به حساب نمی آید، در جامعه ما شاهد بیکاری افراد هستیم و هیچ صعود اقتصادی دیده نمی شود.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۱۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

محمد حسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره اعلام آمار رشد 7.4 درصد اقتصادی از جانب بانک مرکزی اظهار داشت: اعلام آمارهایی چون رشد اقتصادی، تورم، افزایش درآمد ها و آمارهایی از این قبیل، با واقعیتی که در جامعه وجود دارد تفاوتی زیادی دارد.

وی افزود: دولت اعتقاد دارد که 700 هزار شغل ایجاد شده در مقاسیه با جوانان بیکار ما کار بزرگی به حساب نمی آید، در جامعه ما شاهد بیکاری افراد هستیم و هیچ صعود اقتصادی دیده نمی شود. دولت بجای اعلام کردن آمار ارقام می بایست اعداد را به تصویر بکشد تا مردم لمس کنند. اما وقتی که سفره ملت خالی است و مردم از وضع معیشتی خود رضایتی ندارند، اعلام این آمار و ارقام فایده ای ندارد.

آصفری در خصوص آمار 4 درصدی رشد اقتصادی که چندی پیش از جانب بانک مرکزی اعلام شد و رئیس جمهور هم آن را تایید کرد گفت: چند ماه پیش رئیس جمهور در یک مصاحبه ای با اصحاب رسانه عنوان کرد که اقتصاد رشد 4.4 درصدی داشته و حال هم که رشد 7.4 درصدی اعلام کردند اما واقعیت چیز دیگری است. مسوولین و دولت باید در کف خیابان ها جست و جو کنند که آیا کشور رشد اقتصادی دارد یا خیر؟ موضوعی که کاملا آشکار است، نارضایتی مردم از زندگی کنونی بود چراکه آمارها نشان دادند که ایران، جوان های بیکار و افراد نیازمندی زیادی وجود دارند.

ارسال نظرات