خبرهای داغ:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه قدرت خرید مردم کشور کاهش پیدا کرده است، گفت: باید اقدامات اساسی دراین‌باره انجام شود و هنوز نیز برخی از اقشار جامعه توانایی خرید کمتری دارند.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۴۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی ربیعی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی اظهار داشت: باید کارهای زیر بنایی در کشور انجام شود تا مشکل کاهش قدرت خرید مردم برطرف شده و شاهد افزایش درآمد مردم باشیم.

ربیعی افزود: تاکنون دولت اقدامات بسیار چشمگیری برای کاهش فقر و درآمدزایی اقشار کم‌درآمد کشور انجام داده است اما عمق فقر و کم‌درآمدی تا آن حد زیاد است که این اقدامات خوب دولت به چشم نمی‌آید.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از 10 میلیون کارگر که در حاشیه شهرها زندگی می‌کردند و از هیچ حمایت بیمه‌ای درمان برخوردار نبودند تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفته‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: امروزه با اقدامات خوبی که شاهد آن هستیم هزینه درمان در روستاها به 10 درصد رسیده است که در گذشته این قشر باید تا 70 درصد هزینه درمان را پرداخت می‌کردند.

ربیعی با اشاره به عزم دولت برای خانه‌دار کردند خانواده‌های دارای دو معلول نیز اظهار داشت: تا پایان امسال هیچ خانواده دارای دو معلول در کشور بی‌خانمان نخواهند بود.

وی با اشاره به اینکه 700 هزار شغل در کشور ایجادشده است، افزود: با این‌ وجود آن‌طور که باید ایجاد اشتغال در کشور ملموس نیست و برخی دراین‌باره در حق دولت اجحاف می‌کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم‌اکنون در طول مدیریت دولت فعلی شاهد افزایش حقوق و پرداخت مستمری‌های بوده‌ایم این در حالی است که درگذشته شکاف 67 درصدی در این موضوع وجود داشته است.

ربیعی خاطرنشان کرد: یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای از بین بردن شکاف حقوق‌بگیران و از جمله بازنشستگان و گروه‌های دیگر در نظر گرفته‌ شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها