خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی حوزه علمیه شهید مدرس اردستان:
مسئول فرهنگی حوزه شهید مدرس اردستان با بیان اینکه مردم ما روی مسئله ولایت متحد هستند تصریح کرد: هنوز عده ای دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و بدانند کسانی که به آمریکا دل بسته اند این ملت زیر بار ذلت نخواهد رفت.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۷۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان؛مسئول فرهنگی حوزه علمیه شهید مدرس اردستان اظهار کرد:دهه اول دی ماه تداعی خاطرات تلخ و شیرین در چند سال اخیر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام منصور صابری به عنوان سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه اردستان گفت: به بهانه انتخابات ۸۸ فتنه ای برپا شد که کمر فتنه توسط مردم  شکسته شد آن هم با دید و بصیرت  مقام معظم رهبری از بین رفت.

وی افزود: خداوند فتنه  را برای آزمون  و آزمایش نظام اسلامی قرار داده که بعضی در آن منصرف شده و بعضی هم از آن سربلند می آیند که اولین گزینه موفقیت آن  این است که عمارگونه باشیم همانطور که مقام معظم رهبری به بصیرت عمار اشاره کرده است .

صابری با بیان اینکه  در موارد خاص باید ببینیم نگاه  و توجه مان به کدام سمت استتصریح کرد: دشمنان در صدد شکستن حریم ولایت بودندکه موفق نشدند.

سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه اردستان با اشاره به اینکه دشمن می خواست با ایجاد خاورمیانه بزرگ آن هم با حذف نظام جمهوری اسلامی در بعد از حمله به عراق آن را اجرایی کند تصریح کرد: برنامه ریزی دقیق در سال ها توسط متفکرین جنگ نرم در فرانسه ودلارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس موفق به اجرا شدن این نقشه شوم نشدند.

وی با بیان اینکه بعضی ها دانسته یا ندانسته فریب فتنه را خوردند و بعضی هم رو برگردان شدند تصریح کرد:  چهره‌ها مشخص شد تا آنان که خود را یار امام  معرفی می کردند چهره واقعی شان مشخص شود.

صابری با بیان اینکه احمق ها فتنه به راه می اندازند و بعضی هم با آن همراه می شوندتصریح کرد: باید مواظب این روباه پیر انگلستان بود که در آستانه انتخابات ۹۶ مجدد خانه او در ایران بازگشایی  شده است.

مسئول فرهنگی حوزه شهید مدرس اردستان با بیان اینکه  مردم ما روی مسئله ولایت متحد هستند تصریح کرد: هنوز عده ای دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و بدانند کسانی که به آمریکا دل بسته اند این ملت زیر بار ذلت نخواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها