امام جمعه سراب:

آرمان مسیح؛ صلح و خدمت به انسانیت

امام جمعه سراب در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک سالروز ولادت حضرت عیسی(ع) و عید کریسمس به هموطنان مسیحی، گفت: آرمان عیسی مسیح صلح و خدمت به انسانیت است.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۸۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی با انتقاد شدید از دولتمردان مسیحی در جهان به خصوص در غرب، اظهار کرد: ابراز داشت: به راه انداختن کشت و کشتار با قاموس مسیح در تناقض بوده و اعتقاد واقعی این دولتمردان به آئین الهی مسیح، جای تردید و سئوال دارد.

وی با اشاره به فتنه های دشمنان نظام در طول تاریخ انقلاب، تصریح کرد: هیچ فتنه‌ای به خطرناکی فتنه 88 نبود و در این فتنه بزرگ، دشمنان همه توان خود را برای ساقط کردن نظام به کار بردند.

حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در مورد فتنه 88، بیان داشت: رهبری بیش از 110 مورد در مورد فتنه 88 سخنرانی کردند که طبق فرموده ایشان باید ابعاد واقعی فتنه 88 به درستی برای مردم تبیین شود.

امام جمعه سراب نهم دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب عنوان و بیان کرد: تدبیر و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی برخورد رهبری نظام با سران فتنه را برگرفته از رافت و عطوفت اسلامی دانست و اظهار داشت: در کشور همسایه به بهانه کودتا و حمایت گولن از آن، همه وابستگان این فرد قلع و قمع می‌شوند و هنوز نیز دستگیری‌ها ادامه دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی در بخش پایانی سخنان خود، آزادسازی حلب را بزرگ‌ترین پیروزی مقاومت در جبهه سوریه دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها