مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله گفت: دشمنان قصد داشتند جریان انقلاب‌های مخملی را در ایران رقم زنند ولی مردم با حضور خود اجازه ندادند فتنه‌ای را که مد نظر استکبار جهانی بود در جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.
کد خبر: ۸۷۹۶۲۰۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

سرهنگ پاسدار علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ در پاسخ به اهداف فتنه 88 گفت: فتنه 88 یک جریان هدفمند بود که سناوریوی آن از سوی کشورهای غربی طراحی و هدف گذاری شده بود.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله تصریح کرد: در سال 88 به خاطر مباحث انتخابات دشمنان بستر را در کشور برای رسیدن به هدف خود مهیا دیدند برخی از خواص و افرادی که به غلط خود را مستحق می‌دانستند به این موضوع دامن زدند و جریاناتی را پیش آورند که زمینه را برای ایجاد آشوب و اخلال در کشور ایجاد کردند.

دلگرمی فتنه‌گران به استکبار جهانی 

سرهنگ پاسدار احمدی ادامه داد: دشمنان جریاناتی را در داخل کشور ایجاد شده بود را دائما رصد می‌کردند و جریانات شکل گرفته را که به نفعشان بود هدایت کردند و مسائل مرتبط با انتخابات را تا عاشورای حسینی در سال 88 ادامه دادند. نقطه اوج بدعهدی، عهدشکنی و توطئه دشمنان و عوام داخلی در ایران با اهانت به ساحت مقدس ائمه معصوم(ع) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین تخریب اموال بیت‌المال و ایجاد اغتشاش بود.

وی افزود: باتوجه به دلگرمی که استکبار جهانی برای عوامل داخلی ایجاد کرده بود فریب خوردگان داخلی احساس پشتوانه قوی داشتند و تصور می‌کردند این جریانات می‌تواند بر روی مسائل سیاسی جامعه اثرگذار باشد و به اهداف خود دست پیدا کنند. این در حالی بود که هیچ گونه حقی برای آنان متصور نبود و قانون اتنخابات به شکل مطلوب برگزار شده بود.

منافع حزبی فتنه‌گران همسو با منافع غرب

مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله تصریح کرد: جریانات شکل گرفته ناشی از تاثیر اقدامات کشورهای بیگانه بر عقاید و افکار فتنه‌گران بود چراکه فتنه‌گران و سران فتنه در شب بعد از انتخابات به سلامت برگزاری انتخابات اذعان داشتند. اتفاقی که افتاد این بود که فتنه‌گران می‌خواستند به منافع حزبی خود دست پیدا کنند که این منافع حزبی نیز تامین کننده منافع غرب بود.

سرهنگ پاسدار احمدی با اشاره به حضور مردم در حماسه 9 دی و خنثی سازی فتنه دشمنان داخلی و خارجی گفت: شعارهای انتخاباتی آنان نشان می‌داد که خیلی به ارزش‌ها و مبانی دینی نظام اسلامی پایبند نیستند و برخلاف خواسته های درونی و متامعی که داشتند بود چراکه پس از این جریانات مردم در 9 دی در صحنه آمدند و به پشتیبانی از ولایت و ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای نظام برخواستند.

حماسه 9 دی تجلی اقتدار مردم بود

وی افزود: حماسه 9 دی به واسطه هدایت ملت از سوی مقام معظم رهبری و بصیرت مردم رقم خورد. مردم در حماسه 9 دی ثابت کردند که هرگز دست از حمایت ولایت و نظام برنمی دارند و فتنه دشمنان خنثی شد. حماسه‌ای در 9 دی خلق شد که دشمنان داخلی و خارجی را بر سر جای خود نشاند و منزوی و منفور شدند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله تصریح کرد: در فتنه 88 هدف این بود که با دامن زدن به بحث تقلب در انتخابات بتواند در فرصت مناسب ضربه نهایی را به نظام اسلامی وارد کنند. دشمنان قصد داشتند جریان انقلاب های مخملی را که در کشورهای حوزه قفقاز و سایر مناطق شکل گرفته بود را در ایران نیز شکل دهند ولی با یاری خداوند این جریان که به تعبیر مقام معظم رهبری یک فتنه و جریان هوشمندانه بود با هوشیاری مردم و اتکای مردم به رهنمودها مقام معظم رهبری که همواره به دلیل صداقت و سلامتی که در رهبری جامعه است به پای صحنه آمدند و اجازه ندادند فتنه‌ای را که مد نظر استکبار جهانی بود در ایران رقم بخورد.

دشمنان مخالف اصل ولایت هستند

سرهنگ پاسدار احمدی با اشاره به اهداف اصلی فتنه 88 گفت: در فتنه 88 هدف اصلی براندازی نظام بود. اینکه نظام سقوط کند و نظام جدیدی شکل بگیرد. دشمنان با اصل ولایت مخالف هستند و دوست دارند کشور ما نیز به مانند برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس اسلام آمریکایی باشد.

هدف از درخواست رفع حصر سران فتنه برای تقویت جبهه فتنه‌گران در انتخابات آینده است

وی در پاسخ به رفع حصر سران فتنه که این روزها در محافل و مجالس سیاسی از سوی برخی از افراد مطرح می‌شود، گفت: بی تردید برنامه‌هایی برای انتخابات آتی دارند و به دنبال تقویت جبهه مقابل یا همان جبهه فتنه‌گران در مقابل حزب ارزشی نظام و اصولگرایان واقعی پایبند به ارزش‌ها و اصول نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله ادامه داد: قصد دارند جبهه فتنه‌گران تقویت شود و گزینه‌های بیشتری برای انتخابات داشته باشند و به زعم خود فکر می‌کنند سران فتنه رفع حصر شوند می توانند فعالیت‌هایی در جهت تقویت گروهی که در انتخابات مقابل حزب ارزشی قرار می گیرد داشته باشند. ولی باید بدانند که مردم آگاه هستند و از منافع شخصی در برابر منفعتی که شامل حال کل نظام و ارزش ها و باورها و اعتقادات نظام صرف نظر می کنند.

وی افزود: آنچه برای مردم ارزش و اعتبار دارد حفظ اسلام است. هرجا که بحث حفظ اسلام و ارزش ها مطرح بوده مردم پای کار بوده‌اند و از آن دفاع کرده‌اند و اجازه نداده‌اند عوامل نفوذی دشمن در داخل و عوامل فریب خورده خود فروخته دشمن بتوانند به اهداف و منافع حزبی خود دست پیدا کنند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله در پاسخ به این سوال که چرا دشمنان نظام هر بار به رغم شکست های پی در پی با طراحی جدیدی علیه نظام اسلامی وارد میدان می‌شود؟ گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند«حتی اگر درتمام آمریکا مسجد بسازند و در گلدسته‌ها شعار الله‌اکبر قراردهند آمریکا همچنان شیطان بزرگ است» امروزه در کشورهای حوزه خلیج فارس شاهد جنایاتی علیه مردم مظلوم کشورهای اسلامی هستیم جنایت بزرگتر از ذبح یک نوجوان، در کدام مکتب و آئین توصیه به این چنین جنایاتی شده است؟ این اقدامات وحشیانه توسط کشورهای غربی و رهبری استکبار جهانی که آمریکاست انجام می شود و خودفروختگان منطقه‌ای که اسلام آمریکایی و انگلیسی را پیروی می کنند صورت می گیرد.

استکبار جهانی هرگز دست از دشمنی با اسلام بر نمی‌دارد

سرهنگ پاسدار احمدی تصریح کرد: جنگ میان حق و باطل همیشگی است از زمان خلقت آدم شروع شده و تا زمان ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) دشمنی با اسلام و جبهه حق ادامه خواهد داشت. باید بپذیریم که استکبار جهانی هرگز دست از دشمنی با نظام اسلامی برنخواهد داشت چراکه دشمنان همواره به دنبال منافع خود و غارت و چپاول کشورهای منطقه هستند.

وی افزود: دشمنان به دنبال ایجاد بازار فروش تسلیحات برای خود هستند. همان بحث تفرقه بیانداز و حکومت بکن که مقام معظم رهبری اخیرا مطرح کردند مد نظر کشورهای غربی به ویژه استکبار و استعمار پیر(انگلیس) و فرانسه و سایر کشورهایی که در طول هشت سال دفاع مقدس از صدام حمایت کردند، است و همچنان این سیاست را دنبال می‌کنند.

قدرت بازدارندگی ایران مانع از دست اندازی دشمنان

مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با یاری خداوند به قدرت بازدارنگی بسیار خوبی دست پیدا کرده است و قطع یقین دشمنان نمی توانند به منافع خود دسترسی پیدا کنند و ان شاءالله جمهوری اسلامی تحت هدایت و رهبری مقام معظم رهبری روز به روز بالنده‌تر، شکوفاتر، قدرتمند و نیرومندتر در منطقه و تاثیرگذارتر در سطح بین‌المللی و جهانی خواهد درخشید و استقلال و ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا ادامه خواهد داشت و این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات