خبرگزاری بسیج: تیم فوتسال سازمان بسیج رسانه استان تهران در نخستین حضور خود در مسابقات جام شهدای رسانه با شایستگی هرچه تمام‌تر عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
کد خبر: ۸۷۹۶۲۲۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱

تیم فوتسال سازمان بسیج رسانه استان تهران در نخستین حضور خود در مسابقات جام شهدای رسانه بدون باخت به مرحله نهایی رسید و در نهایت با شایستگی هرچه تمام‌تر عنوان نایب  قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات جام شهدای رسانه و اهدای جوایز تیم‌ها و نفرات برتر در دو رشته فوتسال و تیراندازی، پنجشنبه دوم دی در سالن چندمنظوره فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، با حضور هدایت‌اله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، اقبال شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه، داود هدایی مشاور ویژه سازمان بسیج رسانه استان تهران، بهزاد تیمورپور مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران، بهنام ابوالقاسم‌پور بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، محمد محمدی مربی تیم کشتی ناشنوایان، میلاد امینی‌نیا کارشناس سازمان بسیج رسانه استان تهران، مصطفی علی اکبری مسئول کانون فعالان رسانه شهرری، محسن شیرازی رئیس شورای نخبگان فعالان رسانه شهرری و بصیری رییس سازمان بسیج رسانه و جمعی از پیشکسوتان عرصه رسانه و ورزش برگزار شد.

انصاری مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه به ارائه گزارشی از روند برگزاری مسابقات پرداخت.

مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه به تشریح اهداف جام شهدای رسانه پرداخت و اظهار داشت: اصحاب رسانه در این دوره از مسابقات با حضور پرشور ضمن برگزاری مسابقات در فضایی صمیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: امید است روزی نیز سیاسیون در چنین میادینی حضور یافته و در یک فضای صمیمی در کنار هم قرار گرفته و قطعاً این مهم به مودت آن‌ها می‌افزاید.

اقبال شاکری، عضور شورای اسلامی شهر تهران نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات برای اهالی رسانه ، گفت: ایجاد چنین جمع هایی به هر بهانه‌ای مغتنم است و بهترین این بهانه‌ها، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است. این گونه برنامه ها می تواند صدای رسانه‌ها را بلندتر کند.

هدایت‌اله جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز با قدردانی از سازمان بسیج رسانه استان تهران و فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برای برگزاری مسابقات جام شهدای رسانه ، اظهارداشت: شرکت ۴۰۰ خبرنگار در این مسابقات بسیار قابل توجه است و جا دارد تعداد این مسابقات برای رسانه‌ها بیشتر شود.

بهزاد تیمورپور نیز در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه، گفت: این مسابقات با یاد و پاسداشت شهدا در عرصه رسانه صورت گرفت و فرصتی بود تا ۴۰۰ نفر در کنار یکدیگر جمع شوند تا برای گرامیداشت شهدا و همچنین سلامتی خود گام بردارند.

مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، از آغاز فعالیت کمپین صداقت رسانه ای در این مراسم خبر داد و اهالی فرهنگ و رسانه و مدیران را دعوت به پیوستن به این پویش کرد.

وی در این رابطه یادآورشد: این کمپین بر صداقت مدیران در برابر رسانه ها و صداقت رسانه ها در ارسال اخبار تاکید دارد.

 

رونمایی از تمثال شهید خزایی؛ شهید مدافع حرم در عرصه رسانه

در این مراسم از تمثال شهید محسن خزایی از شهدای مدافع حرم در عرصه رسانه، که توسط کانون تصویرسازان فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به تصویر درآمده بود با حضور مسئولان  و به دست یکی از خانواده‌های شهدای حاضر در مراسم رونمایی شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم تیم های برتر معرفی و جوایز تیم‌ها با حضور مسئولان اهدا شد.

در این مسابقات در رشته فوتسال، تیم روزنامه اطلاعات مقام اول، تیم بسیج رسانه استان تهران عنوان دوم و تیم هفته‌نامه همسر مقام سوم را کسب کرد. همچنین تیم روزنامه ایران موفق به کسب عنوان برترین تیم اخلاق شد و ابوالفضل کاظم از تیم هفته‌نامه همسر، آقای گل این مسابقات معرفی شد.

در مسابقات تیراندازی هم در رشته تنفگ بادی: سعید یحیی پورگنجی نفراول، حمیدرضا یادگاری نفر دوم، محسن رستم علی نفر سوم، در رشته تپانچه مردان نیز علیرضا جمشیدیان نفر اول و رضا غلامی نفر دوم، تپانچه بادی خانم‌ها لاله سادات قوامی، تنفگ بادی زهره اسکندری، موفق به کسب مقام اول، شد.

 

تیم نگاهی به تیم بسیج رسانه استان تهران

تیم فوتسال بسیج رسانه استان تهران که برای نخستین بار در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود با درخشش و بدون باخت در میان ۴۰ تیم برتر رسانه‌های کشور با اقتدار به فینال مسابقات جام شهدای رسانه راه یافت و با شایستگی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

بهرامی، محسن شیرازی، مصطفی هدایی، محمود انصاری، مهدی صدفی‌زاده، مسعود قنبری، ابراهیم گرمابدری، روح‌اله خلیلی، علی صفت‌بقا و محسن عباسی از اعضای تیم سازمان بسیج رسانه استان تهران در این دوره از مسابقات بودند.

داود هدایی، مشاور عالی سازمان بسیج رسانه استان تهران ضمن تبریک این موفقیت تیم بسیج رسانه استان تهران به اصحاب رسانه استان تهران ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز شاهد وحدت، همدلی و یکپارچگی بیش از پیش فعالان رسانه استان تهران و موفقیت‌های روز افزون این عزیزان در عرصه‌های مختلف باشیم.

محسن شیرازی در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات جام شهدای رسانه به بیان گزارشی از روند تشکیل تیم فوتسال بسیج رسانه و موفقیت‌های روز افزون این تیم پرداخت.

مصطفی هدایی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران نیز با بیان گزارشی از روند فعالیت‌های سازمان بسیج رسانه استان تهران در عرصه‌های مختلف و تشریح برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان این سازمان در آینده نزدیک پرداخت و گفت: خداوند متعال را شاکریم که تیم سازمان بسیج رسانه استان تهران با عنایت حضرت حق و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و همت فعالان رسانه استان تهران در میان ۴۰ تیم برتر از رسانه‌های کشوری بدون باخت به مرحله فینال رسید و با شایستگی هرچه تمام‌تر عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه از یازدهم آبان با شرکت ۴۰ تیم در فرهنگسرای رسانه تهران آغاز شد که ۳۲ تیم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی، مطبوعات و رسانه ملی حضور دارند. تیم کانون بسیج رسانه نیز برای اولین بار در این مسابقات حاضر می شود.

خبرگزاری فارس، روزنامه ایران، خبرگزاری ایلنا، خبرگزاری بسیج، خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری رسا، همشهری محله، خبرگزاری قدس، خبرگزاری دفاع مقدس و خبرگزاری پانا و تیم برنامه تلویزیونی ۹۰ از جمله تیم های مطرح شرکت کننده در این دوره از مسابقات هستند.

گفتنی است، تیم بسیج رسانه استان تهران پس از پایان مسابقات در مجموعه پذیرایی خانواده بزرگ پدرخوب واقع در شهرری میزبان پیشکسوتان عرصه رسانه و ورزش بودند.

 

 

ارسال نظرات