خبرهای داغ:

۹ دی روز بصیرت و پیمان با ولایت

امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک گفت: ۹ دی روز بصیرت و پیمان با ولایت بود که توطئه بزرگی را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۷۹۶۲۵۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
حجت الاسلام نعمت الله خدامی  گفت: در سال ۸۸ توطئه ای برنامه ریزی شده با کادری از درون کشور و همیاری دشمنان از بیرون با زمین ههای خودخواهی، خودپرستی، ریاست طلبی پیاده شد.

پیامد هایی مانند پیدایش تشکبلات فتنه (پرچم گمراهی ) فراموش شدن ارزشها و حاکمیت افراد سودجو و فرصت طلب، ضربه به نظام و مردم، تشجیع دشمنان، تلخ کردن شیرینی حضور پرشور و ملیونی مردم در انتخابات و . . . را بدنبال داشت.

روز ۹ دی روز بصیرت و پیمان با ولایت تمامی این توطئه ها را خنثی کرد و کشور را از یک خطر بسیار بزرگ با هدایت های رهبری ممکرم نظام و حمایت مردم حسینی ، نجات داده شد.

حجت الاسلام خدامی در ادامه افزود: در جلسه شورای فرهنگ شهرستان، یک دهه به عنوان بصیرت پیمان با ولایت، مصوب شدتا فرصتی باشد که هم مردم و هم مسئولان مختلف شهرستان برای برگزاری برنامه هایی که ابعاد فتنه رابررسی کند و شیوه های مبارزه با فتنه های احتمالی آینده در آن تبیین شود.

وی در ادامه افزود: امسال هم برنامه روز ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در مصلی نماز جمعه مانند همه ساله برگزار خواهد شد، که از همه عزیزان برای حضور در این برنامه دعوت می شود.

امام جمعه اندیمشک در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین گفت: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی دو لبه یک قیچی هستند، دنیای اسلام دچار محنت های بزرگی است که راه حل آنها اتحاد اسلامی است.

وی افزود: امروز دو اراده متفاوت و مخالف در منطقه وجود دارد یکی وحدت و دیگری تفرقه، مهمترین آمادگی امروز اتحاد بین مسلمین است و اگر به اظهارات مستکبرین توجه کنیم می بینم دعوت به تفرقه می کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها