در مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر رونمایی شد

سامانه شبیه ساز پرتاب آرپی جی 7 و نارنجک دستی

در مراسمی با حضور معاون آموزش و تربیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دو سامانه شبیه ساز پرتاب آرپی جی 7 و نارنجک دستی در مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۲۵۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، در مراسمی با حضور معاون آموزش و تربیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دو سامانه شبیه ساز پرتاب آرپی جی 7 و نارنجک دستی در مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج به نقل ازسفیر مشکین شهر، معاون آموزش و تربیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: هدف از راه اندازی این سامانه یادگیری آسان و افزایش دقت و مهارت فراگیران نیروی انتظامی است.

سردار امیرحسین یاوری افزود: در سال های اخیر تحقیق و پژوهش و ایجاد سامانه های شبیه ساز در ناجا در اولویت قرار گرفته و در حال حاضر 12 اختراع در این زمینه وجود دارد.

وی تشریح کرد: تلاش می شود با همکاری شرکت های دانش بنیان اختراعات و ایده های موجود عملیاتی شده و در اختیار دیگر مراکز آموشی از جمله ارتش و سپاه قرار بگیرد.

او افزود: امسال با توجه به شرایط خاص منطقه آموزش پلیس نیز متناسب با شرایط منطقه انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مرکز آموزش انتظامی مشگین شهر با حدود یک قرن سابقه از مراکز موفق و مطرح کشور است از اختصاص حدود هشت میلیارد ریال به این مرکز خبر داد.

وی گفت: مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر با کمبود اعتبار مالی مواجه است و مسوولان محلی باید در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

وی از اعضای شورای اسلامی و شهرداری مشگین شهر نیز خواست با خودداری از اعمال تعرفه های غیر ضروری کمک کار این پادگان باشند.

همچنین با حضور سردار یاوری بهره برداری از میهمانسرای جدید پادگان شهید بیگلری مشگین شهر و نیز دو دستگاه خودروی اتوبوس و سواری این پادگان آغاز شد.

در پایان این مراسم نماینده فراگیران به اخذ درجه ستون سومی مفتخر و از پرسنل نمونه تجلیل شد.

چند سال پیش با مصوبه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پادگان شهید بیگلری مشگین شهر به عنوان مرکز علمی ، تخصصی شمال غرب کشور انتخاب شد.

در این مرکز از دارندگان تحصیلات عالی و تکمیلی در مقاطع فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس نیرو جذب شده است.

ارسال نظرات