خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت شهید مدنی صالح‌آباد:
فرمانده پایگاه مقاومت شهید مدنی صالح‌آباد گفت: دشمنان در جنگ نرم از تمام ابزارها به خصوص ماهواره و فضای مجازی و... استفاده می‌کند تا با تغییر در سبک زندگی مردم به اهداف شوم خود برسند.
کد خبر: ۸۷۹۶۲۶۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، صمدی در نشست روشنگری حلقه صالحین ویژه جوانان در مسجد جامع شهر صالح‌آباد اظهار داشت: بصیرت‌افزایی ضرورت جامعه امروز است چراکه دشمنان جنگ نرم را در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: دشمنان در جنگ نرم از تمام ابزارها به خصوص ماهواره و فضای مجازی و... استفاده می‌کند تا با تغییر در سبک زندگی مردم به اهداف شوم خود برسند.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید مدنی صالح‌آباد با اشاره به تاریخچه به وجود آمدن ماهواره عنوان کرد: زمان شروع فعالیت ماهواره در ایران از سال 1372 بود که آن زمان از طرف مجلس شورای اسلامی عنوان شد که استفاده از ماهواره غیرقانونی است.

وی تصریح کرد: بر اساس مطالعه و بررسی‌های صورت گرفته در سال 1391، 5 میلیون گیرنده ماهواره غیرمجاز در کشور فعال بود.

صمدی ابراز داشت: از 17 هزار و 666 شبکه ماهواره‌ای جهانی 2 هزار شبکه با وضوح بالا در ایران قابل مشاهده است چراکه ماهواره یکی از ابزارهای دشمنان برای نفوذ در کانون خانواده‌ها است.

وی ادامه داد: از این تعداد 380 شبکه مختص موسیقی است که به‌صورت 24 ساعته موسیقی و کلیپ‌های تلویزیونی پخش می‌کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید مدنی صالح‌آباد با بیان اینکه از میان شبکه‌های قابل دریافت در ایران 74 شبکه به تبلیغ مد و لباس و لوازم ارایش می‌پردازند، گفت: برنامه 273 شبکه نیز تبلیغ ادیان و فرق ساختگی و تاریخی، 419 شبکه ورزش، 252 شبکه کودک و نوجوان و 92 شبکه اقتصادی است.

وی افزود: تعداد شبکه‌هایی که به مسایل غیر اخلاقی و مستهجن می‌پردازند به ترتیب 235 و 81 شبکه ماهواره‌ای است.

صمدی با بیان اینکه تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن افزایش آگاهی و بصیرت خانواده‌ها و جوانان است، خاطرنشان کرد: جنگ نرم بسیار سخت‌تر از جنگ سخت است و ما باید با هوشیاری در برابر آن بایستیم تا در این جنگ نیز با سربلندی بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات