مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه املش خبر داد:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه املش گفت: در سه ماهه سوم سال95برای 42 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در املش شغل ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۷۹۶۳۱۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

سرهنگ عبدالله صفرنیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، اظهار کرد: تعداد 35 واحد مسکن محرومین در املش شروع به ساخت شد که تعداد 4 واحد آن تحویل داده شده و 31واحد باقیمانده مجموعا دارای70درصد پیشرفت کار است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در این شهرستان تصریح کرد: با تشکیل ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی در درون سازمان و تشکیل ستاد پشتیبانی در سطح شهرستان، تعداد 45 اردوی جهادی و با حضور 235 نفر در قالب انواع اردوها (به تعداد 450نفر اردو) تاکنون در املش برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه املش اردوهای جهادی یک،سه و هفت روزه، اردوهای جهادی یک روزه جامعه زنان و اردوهای جهادی 10روزه دانش آموزان(طرح هجرت) را نمونه هایی از اردوهای جهادی برگزار شده در املش توسط جهادگران دانست.

صفرنیا خاطرنشان کرد: در 3ماهه سوم سال95 سپاه ناحیه املش برای 23نفر از بسیجیان در قالب اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و مشاغل خانوادگی به طور مستقیم و برای 18نفر به صورت غیرمستقیم در عرصه های مختلف شغل ایجاد کرده است.

ارسال نظرات