تیم‌های کاراته شهرستان‌های دامغان، شاهرود و سمنان به ترتیب با کسب 37، 25 و 13 مدال طلا، نقره و برنز بر سکوهای اول تا سوم مسابقات کاراته چهار رده سنی استان سمنان، انتخابی رقابت‌های کشوری این رشته ایستادند.
کد خبر: ۸۷۹۶۳۶۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در پایان مسابقات قهرمانی کاراته استان سمنان، انتخابی رقابت‌های کشوری، جام گرامیداشت یاد و خاطره "سردار شهید حاج حسن شاطری" و شهدای والامقام مدافع حرم که به مدت یک روز در سالن 9 دی استادیوم حمزه سیدالشهدا(ع) شهرستان دامغان برگزار شد، کاراته کاران دامغانی 12 مدال طلا، 11 نقره و 14 گردن آویز برنز را به خود اختصاص دادند.

کاراته کاران شهرستان شاهرود ضمن ایستادن بر سکوی دوم این رقابت‌ها، هفت مدال طلا، شش نقره و 12 برنز را کسب نموده و ورزشکاران سمنانی نیز با به دست آوردن سه گردن آویز طلا، شش نقره و چهار برنز مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

مسئول اجرایی مسابقات کاراته انتخابی استان سمنان شب گذشته در حاشیه آیین اختتامیه این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن اشاره به شرکت 150 ورزشکار، چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات از شرکت نفرات نخست اوزان مختلف این رقابت‌ها در مسابقات قهرمانی کاراته کشور که اسفند‌ماه سال‌جاری به میزبانی تهران برگزار می‌شود، خبر داد.

محمد آقاییان با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار و 300 کاراته‌کار رده‌های مختلف سنی در استان سمنان و شرکت 12 تیم از شهر‌های مختلف استان در این مسابقات اظهار داشت: این رقابت‌ها که در دو بخش کنترل و آزاد به میزبانی دامغان برگزار شد، حکم انتخابی تیم ملی و انتخابی مسابقات جهانی ژاپن را نیز دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها