بوشهرـ مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر از برگزاری مسابقه تصویرسازی «بر مدار بیداری» به مناسبت حماسه 9 دی در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۶۳۶۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

 

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سعید نوذری مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر در گفتگو با بسیج در این‌باره اظهار داشت: این مسابقه با محورهای «علل شکل‌گیری فتنه 88»، «9 دی نقطه عطف انقلاب» و «سران فتنه» به مناسبت حماسه ماندگار 9 دی با تکنیک آزاد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند تا 6 دی‌ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، خاطرنشان کرد: مسابقه «بر مدار بیداری» سه‌شنبه هفتم دی‌ماه از ساعت 17 الی 19 در سالن 22 بهمن حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا 6 دی‌ماه طرح ابتدایی خود را ارسال و در هنگام برگزاری مسابقه آن را تکمیل کنند.

نوذری افزود: شرکت‌کنندگان باید وسایل مورد نیاز را در هنگام مسابقه به همراه داشته باشند و آثار در قطع A3 خلق شوند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر گفت: اختتامیه این مسابقه هشتم دی‌ماه ساعت 18:30 در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برگزار می‌شود به نفر اول تا سوم به ترتیب 700، 500 و 300 هزار تومان جایزه به همراه تندیس و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان می توانند آثار خود را به همراه روزمه، عکس پرسنلی رنگی و شماره تماس در زمان اعلام شده به رایانامه barmadarebidarei@gmail.com ارسال کنند.

/ انتهای پیام 

 

ارسال نظرات