خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه طبس:

باید از آسیب های گردشگری پیشگیری به عمل آید/ گردشگران در روز عاشورا حرمت شکنی و کشف حجاب کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با بیان اینکه باید در حد توان از آسیب های گردشگری پیشگیری و جلوگیری به عمل آید گفت: در روز عاشورا گروه های گردشگری که از کشور خودمان وارد شهرستان شدند حرمت شکنی کرده و کشف حجاب کردند.
کد خبر: ۸۷۹۶۳۹۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس با بیان این که گردشگری برای شهرستان طبس یک فرصت است اظهارداشت: در این زمینه توسط نهادهای مربوط وام هایی داده شد و اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان طبس راه اندازی شد.

 وی با بیان این که گردشگری می تواند تهدید نیز باشد افزود: باید در حد توان از آسیب های گردشگری پیشگیری و جلوگیری به عمل آید.

 فرمانده سپاه طبس گفت: در روز عاشورا گروه های گردشگری که از کشور خودمان وارد شهرستان شدند حرمت شکنی کرده و کشف حجاب کردند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس افزود: پس از آن ائمه جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه به این موضوع واکنش نشان دادند اما برای جلوگیری از این ناهنجاری تاکنون اقدامی صورت نپذیرفته است.

سرهنگ فرحبخش ثانی بیان کرد: پیشنهاد می شود از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس با شرکت های گردشگری و مسئولین خانه های بوم گردی جلسه ای گرفته شود و متعهد شوند که گردشگران حجاب را رعایت کنند.

 وی با بیان این که گردشگرانی که به شهرستان طبس ورود پیدا می کنند باید به فرهنگ مردم دارالمومنین طبس احترام بگذارند افزود: باید ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه های بسیج و مناطق گردشگری فعال شوند و حتی در صورت نیاز نیروی انتظامی برخورد سلبی داشته باشد.

 فرمانده سپاه طبس تاکید کرد: باید مسئولین کاروان سراها و اقامتگاه ها توجیه شوند و در این مکان ها بنرهایی در خصوص رعایت حجاب و عفاف نصب شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها