خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم باقریان می گوید: مردم کشورمان وقتی که شعار نه غزه و نه لبنان دشمنان را شنیدند و زمانی که توطئه کشته سازی رسانه های غربی را دیدند برای مقابله و سرکوب این فتنه گران به پا خواستند.
کد خبر: ۸۷۹۶۴۰۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه لنجان ، امام جمعه زرین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای زرین شهر با اشاره به درپیش بودن سال روز حماسه آفرینی مردم کشورمان در نهم دی ماه سال ۸۸ گفت: مردم ما در ۹ دی، کشور را برای سال های طولانی در برابر توطئه های دشمنان بیمه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان با بیان اینکه مردم با بصیرت کشورمان در نهم دی ماه، تمامی توطئه هایی که دشمنان داخلی و خارجی به آن دل بسته بودند را نقش بر آب کردند خاطرنشان کرد: مردم کشورمان وقتی که شعار نه غزه و نه لبنان دشمنان را شنیدند و زمانی که توطئه کشته سازی رسانه های غربی را دیدند برای مقابله و سرکوب این فتنه گران به پا خواستند.

خطیب نماز جمعه زرین شهر با تاکید بر ضرورت آگاهی و ولایتمداری مردم در جامعه تصریح کرد: اگر امروز کشور عزیزمان ایران قدرتمند است در گرو ایمان، ولایت مداری، وحدت و همدلی مردم کشورمان است.

وی در ادامه با با بیان این مطلب که وعده های غرب همگی دروغ و توخالی است متذکر شد: نمی دانم چرا برخی از افراد داخلی با وجود این همه بدعهدی آمریکا باز نگاه شان به آن سوی مرزها گره خورده است، مگر این افراد نمی دانند که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران با تمام توان خود به دنبال اینجاد توطئه و اختلاف در کشورمان هستند؟!

خطیب نماز جمعه زرین شهر زمان شناسی و ولایتمداری در جامعه را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: چنان چه از بصیرت که همان زمان شناسی، دشمن شناسی و هوشیاری است غافل شویم، با خسارت های جبران ناپذیری روبه رو خواهیم بود.

امام جمعه زرین شهر در پایان با اشاره به اظهارات سخیف و بی شرمانه نخست وزیر انگلیس در شورای خلیج فارس تصریح کرد: انسان های حقیقت جو به خوبی می دانند که چنین اظهارات بی ربطی، فقط برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام و صرفا برای فروش سلاح های جنگی ابرقدرت ها به کشورهای عربی زده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها