رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد خبر داد؛

امدادرسانی به 67 خودروی گرفتار در برف جاده های شهرستان پارس آباد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد از امداد رسانی به 67 خودرو و اسکان 13 نفر گرفتار شده در جریان بارش اخیر برف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۶۴۷۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

"داور طاعتی" امروز در گفت و گو با خبرنگار ارس تبار گفت:در پی بارش برف های اخیر تا بحال جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد به 67 خودرو امداد رسانی و برای 133 نفر اسکان داده اند.

وی افزود:به دنبال بارش برف و کولاک در جاده های شهرستان پارس آباد نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بلافاصله به خودرو های گرفتار شده در برف امداد رسانی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد در ادامه بر ضرورت آموزش همگان در مواجهه با حوادث و بلایای تاکید کرد و از شهروندان خواست تا در طرح ملی خادم شرکت کرده و در این طرح آموزش های لازم را از امدادگران یاد بگیرند.

طاعتی در ادامه گفت:به مناسبت سالروز وقوع زلزله بم و هفته کاهش بلایای طبیعی ،جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد اقدام به برپایی ایستگاه و سنجش رایگان فشار خون نمازگزاران شهر مرزی اصلاندوز در میعادگاه نماز جمعه این شهر کرد.

به گزارش ارس تبار، داور طاعتی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز در جمع نمازگزاران این شهر به ارائه گزارش و تشریح برنامه طرح ملی خادم پرداخت و از ساکنان خواست در دوره های آموزشی ایمنی ثبت نام کنند.

ارسال نظرات