فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد:

مردم پارس آباد یک روز زودتر از مناطق دیگر کشور طومار فتنه را پیچیدند

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با بیان اینکه مردم اين شهرستان در هشتم دی ماه سال 88 یک روز زودتر از مناطق دیگر کشور طومار فتنه را پیچیدند، گفت: مردم پارس آباد به همه ثابت کردند که در همه صحنه ها با بصیرت کامل در صحنه هستند.
کد خبر: ۸۷۹۶۴۹۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، سرهنگ پاسدار مطلب شاهي در جلسه بزرگداشت حماسه 9 دي اظهار كرد: در فتنه 88 نظام سلطه با تمام قدرت خود به میدان آمد و از قدرت رسانه ای خود، پول های خود و منافقین داخلی استفاده کرد تا بتواند ضربه ای به انقلاب وارد کند اما هوشیاری مردم نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

وي با اشاره به اینکه حوادث بعد از انتخابات سال 88 با پشتیبانی کشورهای غربی و برخی عوامل داخلی صورت گرفت، تصریح کرد: علی رغم اینکه این حوادث برای کشور هزینه‌های زیادی داشت اما برکات زیادی را نیز به دنبال داشت که قدرت ولایت فقیه و ولایتمداری ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسيج پارس آباد افزود: همراهی این جریان با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و رسانه‌های وابسته به آنها ثابت کرد که فتنه 88 نه یک حرکت اعتراضی بلکه یک جریان براندازانه و حساب شده بود و آتش‌زدن خیمه امام‌حسین (ع) و توهین به ساحت حضرت امام‌خمینی (ره) چهره واقعی اين معاندان را در عاشورای 88 نشان داد.

شاهي در ادامه با بیان اینکه مردم پارس آباد در هشتم دی ماه سال 88 یک روز زودتر از مناطق دیگر کشور طومار فتنه را پیچیدند، گفت: مردم شهرستان پارس آباد در اين روز به همه ثابت کردند که در همه صحنه ها با بصیرت کامل، در صحنه هستند و با پشتيباني از ولايت فقيه اجازه نخواهند داد که فتنه تکرار شود.

وي همچنين به برگزاري ويژه برنامه اي به مناسبت 8 دي به نام روز شهرستان پارس آباد اشاره و از برگزاری با شکوه مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع پارس آباد خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد بر مردمی بودن این مراسم تاکید کرد و بصیرت افزایی و دشمن شناسی و ماندگار کردن این حماسه را در تاریخ انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این روز برشمرد.

ارسال نظرات