دادستان شهرستان پارس آباد:

شهرداری به جای نسخه پیچی قانون را اجرا کند

دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد با انتقاد شدید از وضعیت نامناسب سد معبر و ترافیک در اين شهر گفت: شهرداری به جای نسخه پیچی موضوع قانون را اجرا کند.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۰۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از روابط عمومي فرمانداري پارس آباد، جلسه کارگروه امور شهری پارس‌آباد امروز با حضور فرماندار، دادستان و جمعي از مسوولان ادارات در دفتر فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

در اين جلسه فرماندار پارس آباد با بیان اینکه شهر پارس آباد دومین شهر بزرگ استان محسوب شده، گفت: عدم توجه برخی از متولیان به مشکلات تنظیف و رفت و روب و همچنین ترافیک و سد معبر نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

اكبر صمدي با بيان اينكه این وضعیت در هیچ شهری از استان وجود ندارد، از شهرداری خواست تا در عمل به وظیفه ذاتی خود در جمع آوری عاملین سد معبر و همچنین تنظیف شهر بزرگ پارس آباد اقدام جدي كند.

وي به ساماندهی ایستگاه های مسافربری روستایی، جمع آوری دست فروشان خودرویی و دستی، دانه درشت ها و سکوهای غیر مجاز و همچنین کشتار غیر مجاز دام و طیور تأکید کرد و از تجهیز و راه اندازی دوربین های مدار بسته ترافیکی در خیابان های اصلی شهر در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد نيز از وضعیت اسفبار سد معبر و ترافیکی شهر پارس آباد بشدت انتقاد و گفت: شهرداری به جای نسخه پیچی موضوع قانون را اجرا و به وظايف ذاتي خود عمل كند.

سيد عبدالله طباطبايي با بیان اینکه متولیان امر تاکنون به وظیفه قانونی خود عمل نکرده اند، تصريح كرد: متولیانی که در ساماندهی امور شهری بویژه سد معبر، ترافیک و کشتار غیر مجاز به وظايف خود عمل نکنند برابر قانون احضار و در صورت نیاز بازداشت خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار