تعداد شصت نفر از اعضاء سازمانهای مردم نهاد استان زنجان به همراه فرماندار زنجان و جمعی از مسولین از شرکت خالص سازان روی زنجان بازدید کردند .
کد خبر: ۸۷۹۶۵۱۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، تعداد شصت نفر از اعضاء سازمان های مردم نهاد استان زنجان به همراه دکتر رسول بیات فرماندار زنجان ، یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، محمد رضا طهماسبی رییس انجمن کلیوی استان زنجان و رییس حفاظت محیط زیست زنجان، اعضاء هیات رییسه جمعیت ام اس زنجان از شرکت خالص سازان روی زنجان بازدید کردند.

در این بازدید یوسف مرادلو مدیر عامل گروه صنعتی خالص سازان روی زنجان ضمن همراهی بازدید کنندگان، در واحدهای مختلف توضیحات لازم را ارایه کرد.

بازدید کنندگان با حضور در واحدهای مختلف این شرکت در جریان فعالیت های هر واحد صنعتی این شرکت قرار گرفتند.

در ادامه برنامه بازدید کنندگان با حضور در سالن کنفرانس این شرکت در جمعی صمیمانه در جریان برنامه های این شرکت قرار گرفتند.

مدیر عامل گروه صنعتی خالص سازان روی زنجان در ابتدای این نشست گفت: بازدید از گروه صنعتی خالص سازان رایگان نیست و هرکس که از این مجموعه صنعتی بازدید می کند باید با پیشنهادات و انتقادات خود ما را در هدفی که در پیش گرفته ایم یاری رساند.

یوسف مرادلو با بیان اینکه با جدیت تلاش می شود مساءل مرتبط با محیط زیست رعایت شود تصریح کرد: همه کسانی که در شهر زنجان زندگی می کنند عزیزان ما هستند و مطالبی هم که در مورد صنعت روی در برخی رسانه ها درج می شود باید مستند و علمی باشد .

وی ادامه ادامه داد: روی کاربردهای فراوانی در زندگی انسانها دارد و در صنایع مختلف از این فلز استفاده می شود .

مدیرعامل گروه صنعتی خالص سازان روی زنجان ابراز داشت: در صنعت روی چیزی تولید نمی شود که ضرر داشته باشد و هیچ صنعت گری حق ندارد در قبال آلوده کردن شهر پول به جیب بگذارد.

مرادلو خاطر نشان کرد: ما از همه مردم ، متخصصین و مسولین می خواهیم از شرکت ما بازدید کنند و اشکالات و ایرادات کار ما را گوشزد کنند.

وی با اشاره به اینکه در شرکت خالص سازان برای حفظ محیط زیست سرمایه گذاری شده است گفت: کسانی که در این شرکت کار می کنند عزیزترین افراد ما هستند و در این شرکت مدیریت فرهنگی خوبی حاکم است و این مجموعه با مدیریت مشارکتی در پیشبرد برنامه ها پیشگام است.

مدیر عامل گروه صنعتی خالص سازان روی زنجان ادامه داد: مجموعه گروه صنعتی خالص سازان با معیارهای جهانی حرکت می کند و تاکنون گواهی نامه های استاندارد جهانی زیادی در این راستا اخذ شده است.

وی برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی را از دیگر برنامه های این مجموعه عنوان کرد و افزود : برگزاری کلاسهای ورزشی، موسیقی، خط و زبان، سمینارهای مختلف از دیگر برنامه های این شرکت است و این مجموعه عضو عضو انجمن بین المللی برخی از کشورها از جمله هند است و تعاملات خوبی با دنیا دارد.

وی تاکید کرد: استان زنجان با فلز روی و سرب در دنیا شناخته شده است.

همچنین در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت ترکان روی گفت: تلاش می کنیم جو منفی که در این صنعت در افکار عمومی رخنه کرده را پاکسازی کنیم و متاسفانه گاهی اخبار نادرستی در این صنعت منعکس می شود که باعث ایجاد مشکلات در صنعت روی می گردد.

فرزاد نایینی ادامه داد: هر صنعتی برای خود مشکلاتی دارد ولی با همراهی و همکاری است که می توان بر مشکلات فاءق آمد . وی خواستار مساعدت مسولین استان در حل مشکلات این صنعت شد.

وی یاد آور شد: ما آماده همکاری با مسولین در رفع مشکلات هستیم و امروز استان زنجان به صادراتش می بالد و 80 درصد صادرات زنجان بر صنعت روی استوار است.

در این جلسه مدیر واحد تحقیقات و توسعه شرکت خالص سازان هم ابراز داشت: سازمان های مردم نهاد در هر جامعه ای محور تغییر و تحولات هستند و این سازمان ها با رصد مشکلات به دنبال تغییرات کلیدی در جامعه هستند .

دکتر مقدم با بیان اینکه صنعت روی در ایران جدید است اظهار داشت: تلاش ما در واحد تحقیق و توسعه خالص سازان کاهش فاصله پیشرفت تکتولوژی با دیگر کشورهاست.

وی افزود : عنصر روی نقش حیاتی در بدن انسان دارد و علت برخی بیمارها کمبود روی در بدن است.

همچنین فرماندار زنجان گفت : باید به مسایل از بعد اجتماعی نگاه کرد و مشکل جامعه ما آن است که از مسایل اجتماعی اشراف کامل نداریم و در صنعت نیز نباید به دنبال حاشیه ها رفت و در طول تاریخ کار برخی ها فقط حاشیه سازی بوده است.

دکتر رسول بیات افزود: مشکل ما در شهر زنجان آن است که روی شایعات مانور می دهیم و باید جریان اطلاعات به درستی در شهر گردش نماید تا جلوی شایعات گرفته شود.

فرماندار زنجان اظهار داشت: نقد و انتقاد پرسشگری عالمانه است و باید به مردم فرصت داد تا خوب سوال کنند.

بیات خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که به مردم آرامش ذهنی بدهیم.

وی یادآور شد :هر صنعتی هزینه دارد و مدیران صنعتی باید با اقدامات فرهنگی و مشارکتی فاصله ها را با مردم به حداقل برسانند و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند .

در خاتمه این برنامه فرماندار زنجان با اهداء لوح تقدیری از شرکت های خالص سازان، ترکان روی و صنایع فایبر گلاس زنجان آریا تقدیر کرد و همچنین یوسف مرادلو رییس انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران با اداء لوحی از فعالیت های انجمن کلیوی زنجان، موسسه علمی و تحقیقاتی کهکشان علم و انجمن حفظ محیط زیست و هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی قدردانی کرد.

ارسال نظرات