حجت الاسلام سلیمی گفت:متأسفانه صدا و سیما در گزینش و انتخاب مجری و بازیگر و عوامل تولید برنامه ها دقت لازم را نمی کنند.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۲۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

حجت الاسلام سلیمی، نماینده مجلس شوری اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به معضل فساد در بین برخی از بازیگران و چهره های سرشناس تلویزیون و سینما گفت: متأسفانه صدا و سیما در گزینش و انتخاب مجری و بازیگر و عوامل تولید برنامه ها دقت لازم را نمی کنند.

وی افزود: کارهای فرهنگی و ساخت فیلم و سریال می تواند نماد فرهنگ عمومی یک کشور باشد لذا باید در انتخاب بازیگران و برخی مجریان این برنامه ها دقت کرد. ضرورتی ندارد از بازیگرانی که برخی شاکله ها را رعایت نمی کنند استفاده شود درحالی که ما این همه بازیگر معتقد و متعهد در کشور داریم و فقط به تعداد محدودی از این طیف بازیگران و مجریان چسبیده ایم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: بازیگران و مجریان در کشور الگو دهی می کنند و می توانند فرهنگ ساز باشند و بر روی افکار زنان،مردان، و فرزندان تأثیر بگذارند. لذا نباید از حرکات منفی این طیف و میزان اثرگذاری کار آنها غافل شویم.

وی خاطرنشان کرد: من احساس می کنم اکنون شاهد بازیگر سالاری در عرصه سینما و فیلم هستیم و باید این روند اصلاح شود و اجازه ندهیم تا آسیب های اجتماعی و فرهنگی از طریق فیلم و ابزارهای فرهنگی در بین جامعه ترویج شود.


ارسال نظرات