مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تاکید کرد

توان بالای سپاه حفاظت هواپیمایی در برقراری امنیت پروازها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: ایثار و شهادت طلبی برادران سپاه در طول مدت مأموریت سپاه حفاظت هواپیمایی سبب شده به‌رغم توطئه‌های عملی دشمنان در ربایش هواپیما، هیچ یک از هواپیماربایی‌های انجام شده موفق نباشد.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۳۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضوی‌راد پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی که در جمع نیروهای حفاظت فرودگاه کلانشهر اراک برگزار شد با اشاره به اهداف شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‏های الهی و گسترش حاکمیت قانون خدا است.

وی تقویت توان دفاعی را از دیگر اهداف تشکیل نهاد مقدس دانست و گفت: مأموریت سپاه در اساسنامه سپاه پاسداران که به تصویب شورای انقلاب رسیده است مبارزه قانونی با عوامل و جریان‏هایی است که درصدد خرابکاری و براندازی نظام جمهوری اسلامی برآمده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی در مقطعی که با تلاش منافقان و دشمنان اصلی انقلاب یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی چندین مورد هواپیماربایی در کشور اتفاق افتاد، با تدبیر و فرمان حضرت امام راحل(ره) تامین امنیت خطوط هوایی بر عهده سپاه پاسداران نهاده شد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به امنیت حاکم در خطوط هوایی کشور گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی شجره طیبه و حلقه اتصال صنعت هوانوردی با نیروهای اصیل انقلاب است. خوشبختانه تا به امروز با یاری خداوند متعال و تلاش نیروهای پاسدار پروازها با امنیت کامل انجام گرفته است و دشمنان نتوانسته‌اند از این مسیر به هدف خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه 5 دی سالروز تاسیس حفاظت هواپیمایی به فرمان حضرت امام راحل در سال 65 است، گفت: سپاه پاسداران در این مقطع به رغم نداشتن تجربه و آمادگی کامل و نبود نیروهای آموزش دیده ولی توانست در یک برنامه‌ریزی جهادی به عشق لبیک به فرمان امام(ره) در مدت بسیار کوتاهی به سرعت نقش بازدارنده و حماسی خود را در این عرصه جدید ماموریتی نیز به منصه ظهور رساند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: در سال‌های آخر دوران دفاع مقدس اقدامات هواپیمایی ربایی از سوی دشمنان افزایش یافت تا از آن به عنوان ابزار و اهرم فشاری بر ضد ایران استفاده کنند اما با هوشمندی و اقدامات به موقع نیروهای امنیت پرواز سپاه همه نقشه‌های آنان خنثی شد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد در پایان خاطرنشان کرد: ایمان، تخصص و بهره‌گیری از تجهیزات نوین نظامی در کنار سایر اقدامات اطلاعاتی حفاظتی به لطف خدای متعال و عنایات حضرت بقیه‌الله(عج) و از جان گذشتگی، ایثار و شهادت طلبی برادران سپاه در طول مدت مأموریت سپاه حفاظت هواپیمایی سبب شده است، به رغم توطئه‌های عملی در ربایش هواپیما، هیچ یک از هواپیماربایی‌های انجام شده موفق نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات