مسئولین اجرایی از شعار پرهیز وواقعیت را به مردم بگویند

امام جمعه خلخال گفت: مسئولین اجرایی از شعار پرهیز و واقعیت عملکرد را به مردم بگویند.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۳۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، حجت الاسلام امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال با اشاره به اینکه قراردادهایی در کشور بسته می شود و مردم هیچ اطلاعی از آنان ندارند گفت: چرا مسئولین فکر می کنندکه مردم نامحرم هستند و قرارداد های پژو وAFTFدر خفا انجام و نباید مردم از آن اطلاع داشته باشند.

رشبتری گفت: بهتر است مسئولین اجرایی از شعار گویی پرهیز و با صراحت عملکرد خود را به مردم عرضه و بگویند که این کار انجام شده و از دستمان برآمده واین کار انجام نشده و از دستمان برنیامده است.

رشتبری با گلایه مندی از عدم رسیدگی مسئولین حوزه گاز به مشکل مردم شهرستان خلخال واستان اردبیل در تعرفه بالای گاز مصرفی گفت: آیا این عدالت است که یک خانواده به خاطر برنامه ریزی غلطی که انجام شده و در محاسبه ماه های فصل سال استان اردبیل خارج از این مبنا قرار گرفته ولی در استان های گرم جنوب مردم در مصرف برق از تعرفه ارزان برخوردار ولی در شهرستان مردم فرش زیرپای خانه خود را فروخته تا گاز خانه قطع نشود و فرزنش در اثر سرما و مشکل و بیماری گرفتارنشود.

وی گفت: چه کسی اجازه داده است که این گونه در این فصل سرد ویخبندان گاز خانواده ها به دلیل عدم پرداخت گاز بها قطع و آن وقت مردم با این مشکل مواجه شوند که این عدالت نیست.

رشتبری گفت: سخنم با یک نماینده و یا شهرستان نیست بلکه سخن با کلیه نمایندگان استان است که وقتی پای یک عزل و نصب ساده در میان باشد گاه خود را می کشند ولی در حال حاضر با لمس و مشاهده این مشکل مردم که گاز بها مصرفی این چنین گران است هیچ حرکتی از آنان دیده نمی شود که جای تاسف دارد.

رشتبری گفت: مشکلات مردم با جلسات صوری اقتصاد مقاومتی و در خارج کشور نیست مشکلات در داخل کشور است و باید مسئولین اجرایی کشور توجه به داخل را در اولویت قرار دهند که همان فرموده مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به مشکلات موجود جامعه در حوزه اقتصاد گفت: مسئولین دولت بدانند اکنون وقت ارائه گزارش دهی است و بررسی کارنامه و کدام اشتغال ایجاد و کدام بیکاری رفع شده که مردم باید حس و لمس کنند .

امام جمعه خلخال از زحمات مردم خلخال به لحاظ جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت تقدیر وگفت: با حضور بسیجیان و بسیج خواهران سپاه با شایستگی این اقلام بسته بندی و ارسال شد که جای تقدیر دارد.

وی آغاز سال جدید و میلاد حضرت مسیح را تبریک و گفت: پیام حضرت عیسی (ع) پیام مهر و محبت ودوستی است وا کنون این پیام در بین مسیحیان دیده نمی شود.

رشتبری به واقعه نهم دی ماه اشاره و گفت: مردم در نهم دی ماه با حضور مقتدرانه خود پاسخ دشمن شکن به فتنه گران دادند و این نشان از بصیرت مردم عاشورایی ملت ایران بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار