مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:

برخی از مسئولین به دنبال به روز کردن انقلاب هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: دشمن در تحلیل دیدگاه های مسئولین موفق بوده تا جایی که رئیس جمهور کشور که عضو خبرگان رهبری نیز هست در 22 بهمن می گوید پایه انقلاب را بروز کنیم یعنی از اسلام رحمانی بگوییم، امروز از خوبی ها باید گفت.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۴۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، گردهمایی مصون سازی فرهنگی کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه با موضوع "انقلابی گری راهبرد اساسی نظام در برابر نفوذ و فتنه" با حضور کلیه کارکنان پایور و وظیفه و اعضای گردان امام حسین (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه در نمازخانه شهید حاج عبدالحسین برونسی صبح امروز بعد از مراسم صبحگاه برگزار شد.
 
در این گردهمایی حجت الاسلام آرمان ابراز داشت: در نفوذ سیاسی جامعه مخاطبش مسئولین هستند که راهبردهایش نیز موفق بوده و ذهنیات برخی مسئولین را تغییر داده و رهبر معظم انقلاب بارها این موضوع را به مسئولین تذکر دادند و فرموده اند اینها قابل اعتماد نیستند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: دعوا سر انرژی هسته ای نیست، آمریکایی ها از مذاکرات به هدفشان رسیدند، آنها می خواستند به کشورهایی مثل بحرین و یمن که از ایران الگو می گیرند بگویند که الگویتان با ما کنار آمد سر میز مذاکره نشست و با ما قهوه خورد لذا شما حساب کارتان را بکنید.
 
آرمان گفت: دشمن در تحلیل دیدگاه های مسئولین موفق بوده تا جایی که رئیس جمهور کشور که عضو خبرگان رهبری نیز هست در 22 بهمن می گوید پایه انقلاب را بروز کنیم یعنی از اسلام رحمانی بگوییم ،امروز از خوبی ها باید گفت و...
 
 وی به روایتی از حضرت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: در این خصوص که حضرت فرمودند بنی امیه می گویند حوزه های علمیه هر چقدر از ایمان بگویند از شرک حرف نزنند، از تولی بگویند از تبری نگویند در حالی که قرآن می گوید کنار تولی تبری را ، کنار خدا از شیطان، کنار رحماء از اشداء بگویید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار