خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین :
مسئول عقیدتی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین: با توجه به هجمه فرهنگی و برپایی جنگ نرم دشمن علیه کشور به خصوص جوانان، داشتن یک الگوی مناسب جهت پیروی از آن از اوجب واجبات است و در شرایط کنونی شهدا بهترین الگو برای جوانان در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۴۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، کارکنان نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) از خانواده های شهدای قزوینی دیدار کردند. 

عبدالعزیز رمضانی مسئول عقیدتی نماینگی ولی فقیه سپاه ناحیه سپاه امام حسن (ع) قزوین  در این دیدار ضمن  گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی  اظهار کرد: خانواده شهدا  سند عزتمندی و ذلت ناپذیری ملت ایران هستند و در شرایط کنونی کشور، شهدا بهترین الگو برای جوانان می باشند.

وی افزود : عزت واقتدار ایران امروز مرهون خون شهیدان ما است و خانواده شهدا مظهر عزت و استقامت هستند و امنیت امروز کشور مدیون خون شهیدان است .

رمضانی تصریح کرد: ما در این دیدارها حقیقتا از سخنان و گفت وگو و همنشینی با خانواده شهدا کسب نورانیت، معنویت و شوق و شعف می کنیم و این مهم باعث عزم، اراده و جدیت و پشتکار بیشتر در استمرار راه وارمان بلند شهیدان می‌شود.

این مقام مسئول در خاتمه یاد آور شد: با توجه به هجمه  فرهنگی و برپایی جنگ نرم دشمن علیه کشور به خصوص جوانان، داشتن یک الگوی مناسب جهت پیروی از آن از اوجب واجبات است و در شرایط کنونی شهدا بهترین الگو برای جوانان در نظام  جمهوری اسلامی ایران هستند.

1008/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها