امام جمعه بروجرد

9 دی روز به نمایش در آمدن بصیرت دینی ملت ایران بود

امام جمعه بروجرد گفت: نهم دیماه سال 88 روز به نمایش در آمدن بصیرت دینی ملت ایران بود
کد خبر: ۸۷۹۶۵۵۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ایرنا ،حجت السلام والمسلمین حسن ترابی شنبه درجلسه برنامه ریزی بزرگداشت قیام 9دی در حسینیه اهل البیت (ع) بروجرد افزود:دشمنان انقلاب اسلامی طرح براندازی وشکست نظام را از قبل طراحی کرده وبا بهانه تقلب در انتخابات سال 88 دست به آشوب های مشابه حادثه کوی دانشگاه زده که ملت ایران با بصیرت دینی وپیروی از فرامین مقام معظم رهبری از این آزمون سرافراز بیرون آمدند.
وی اظهارکرد: کشورهای استکباری بعد از 10 سال به بهانه واهی تقلب در انتخابات سال 88 اتفاقاتی را با الگو برداری از کودتاهای مخملی که درچندین کشور باموفقیت اجراشده بوده با هدف ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی دست به ایجاد آشوب و اختشاش زدند.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: دشمنان به دلیل عدم شناخت ملت ایران و عدم درک بالای نفوذ کلام دینی مقام معظم رهبری در محاسبات خود دچار اشتباه شدند.
حجت السلام والمسلمین ترابی بیان کرد:مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در آن ایام با بیان اینکه ترویج تقلب توسط دشمنان بهانه ای برای ایجاد آشوب در کشور بوده که ملت ایران نیز باید با این مهم آشنا بوده ودر جهت سرکوب نمودن وخنثی کردن این توطئه قدم برداشته از نشر این بهانه در کشور جلوگیری کردند.
وی یادآور شد: مردم همیشه بیدار و در صحنه انقلاب اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری از قصد اصلی آشوبگران و اهانتگران به نظام وولایت فقیه آگاه شده وبا به خیابان آمدن در روزعاشورای حسینی دشمن را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند. 
امام جمعه بروجرد گفت: 9دی روزبزرگی درتاریح انقلاب اسلامی بوده و روز ولایت پذیری و طبعیت از ولایت و رهبری و به رخ دشمن کشیدن این مهم است.
حجت السلام والمسلمین ترابی ادامه داد: هرسال مردم باید در این روز بزرگداشتی برگزار کرده زیرا دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن به رکن اصلی نظام بوده و ما باید نیز باید همیشه آماده باشیم تا فتنه را درنطفه خفه کنیم.
وی افزود: همانگونه که حماسه عاشورای حسینی همه ساله باشکوه خاص برگزار می شود حماسه 9دی نیز باید همه ساله در کشور برگزار شود.
امام جمعه بروجرد اظهارکرد: این حماسه مهم در روز پنجشنبه در بروجرد همزمان با سراسر کشور با عنوان همایش بصیرت میثاق امت با ولایت در حضور مردم همیشه در صحنه این شهرستان برگزار خواهد شد.

مقام معظم رهبری عامل استحکام نظام است
معاون استاندارلرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: ولایت فقیه و مقام معظم رهبری سکاندار هدایت انقلاب اسلامی و چراغ راه مسیر و عامل استحکام نظام بوده که همه ملت نیز با هرنگاه ونگرشی با پیروی از این مهم در جهت تقویت و استحکام این نظام تلاش می کنند.
علی کورانی فر افزود: خدشه وارد نمودن به جایگاه ولایت فقیه ازهیچ کس پذیرفته نبوده و همه باید درقول وعمل در مسیر ولایت وولایت پذیری گام بردارند.
وی اضافه کرد: آنچه موجب رسیدن به اهداف مد نظر امام، رهبری، قرآن و اسلام می شود حرکت کردن پشت سر مقام معظم رهبری است .
کورنی فر بیان کرد: حرکت درمسیر رهبری بر اساس سیاست هایی که ایشان ترسیم کرده موجب پیشرفت، وحدت، اقتدار و سربلندی نظام و تسریع درخدمات انقلاب می شود.
وی تاکید کرد: دربزرگداشت حماسه نهم دیماه در بروجرد ازهمه ظرفیت ها برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن مراسم استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار